Tror han hänger mest löst att få yxan så han får chansen nuJim Morrison skrev: ↑2022-09-28 20:07:15Falk kan inte hjälpa att han spelar så mycket. Är snarare användningen av honom jag verkligen inte förstår. Ska han ha mest speltid av alla våra backar?diftobbe89 skrev: ↑2022-09-28 20:02:02 Men skärp er nu. Vad är ni för jävla luffare som gapar er hesa över Falk i match efter match när vi har Ytterell i laget som ska vara en spelskicklig toppback? Gnäll på honom för helvete.
HA 22/23: Djurgårdens IF- Kristianstad 28/9
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg den glädje som varar
Dåligt spel och väldigt konstig coachning.
Aja. Match 2. Kan väl bara bli bättre eller nåt.
Aja. Match 2. Kan väl bara bli bättre eller nåt.
- Lee Harvey Oswald
Fy fan, Hovet, vår Borg, ja ja...
Symboliskt att det ska jämnas med marken
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Två tveksamma målvaktsingripanden blir vårt fall ikväll. Visst är det mycket som inte kuggar gällande backsidan. Det till trots så är Galajdas spel alarmerande.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Välkommen till HA!
En ännu sämre domarnivå.
Kommer se ut så här varje match.
Tokladdade lag som vill slå oss varje match.
Bjuder vi på 4 mål som vi gör idag så kommer vi inte vinna många matcher.
Coacherna måste vara mer ödmjuka än idag. Hybris!
När saker inte funkar måste man göra ngt inte bara stå med händerna i byxfickorna och slöcoacha.
En ännu sämre domarnivå.
Kommer se ut så här varje match.
Tokladdade lag som vill slå oss varje match.
Bjuder vi på 4 mål som vi gör idag så kommer vi inte vinna många matcher.
Coacherna måste vara mer ödmjuka än idag. Hybris!
När saker inte funkar måste man göra ngt inte bara stå med händerna i byxfickorna och slöcoacha.
-
Otroligt dåligt genomförd match av hela laget, tränare inkluderat. Det ända positiva är att nu måste man se sig i spegeln och att man har väääldigt mycket videomaterial att titta på med konkreta misslyckanden.
-
Usel Fagervall är.
Falk in som förstaback med Schilling när han ansluter?
Så jävla trött på att stödja den här föreningen när den ständigt år efter år dras ännu längre ner i smutsen.
Bort med K-G och in med en riktigt sportchef, ut med Fagervall. Fyfan.
Vem orkar lägga pengar på att se den här skiten?
Falk in som förstaback med Schilling när han ansluter?
Så jävla trött på att stödja den här föreningen när den ständigt år efter år dras ännu längre ner i smutsen.
Bort med K-G och in med en riktigt sportchef, ut med Fagervall. Fyfan.
Vem orkar lägga pengar på att se den här skiten?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag har inte kollat istid men har svårt att se att han lirar mest. Gör han det är det såklart fel. Men det är alltid fokus på nån stackare som tjänar minst och som har den otacksammaste rollen. Vad tycker du Ytterell bidrar med? Vad tjänar han? Varför gnälls det inte på spelarna som ska se till att vi vänder ett sånt här underläge, det är väl därför Ytterell är här. Men det är jävligt enkelt att gnälla på spelarna som besitter mindre ''skills'' när man inte har något att komma med.Jim Morrison skrev: ↑2022-09-28 20:07:15Falk kan inte hjälpa att han spelar så mycket. Är snarare användningen av honom jag verkligen inte förstår. Ska han ha mest speltid av alla våra backar?diftobbe89 skrev: ↑2022-09-28 20:02:02 Men skärp er nu. Vad är ni för jävla luffare som gapar er hesa över Falk i match efter match när vi har Ytterell i laget som ska vara en spelskicklig toppback? Gnäll på honom för helvete.
Jag väljer att kritisera hela laget men främst ledare som Rensfeldt och Ytterell och co.
Spela fult
Håller med.
Tänkte att det blir perfekt att ställa galajda ikväll då han gjorde det grymt senast mot Kristianstad. Men så var inte fallet.
Hade Lindbom stått hade vi vunnit. Dock ser ju spelet inte direkt bra ut, men kan ju bara bli bättre
Halvfullt eller halvtomt på Hovet.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-09-28 20:10:04 Fy fan, Hovet, vår Borg, ja ja...
Man får inte mer publik om man inte tänker spela bättre.
- Jim Morrison
Förövrigt skulle jag gärna se Mikael Gath som huvudtränare för DIF i framtiden.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Enligt den begeistrade kommentatorn är det Stekhett hett derby på fredag.
Livet leker
Livet leker
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Stabilt. Börjar som förra säsongen slutade.
Det sitter i väggarna och vad är det för djävla val av straffläggare.
Det sitter i väggarna och vad är det för djävla val av straffläggare.
-
"Jag tycker att vi förlorar matchen" - Joakim Fagervall efter 2-4 förlust mot Kristianstad.
- Jim Morrison
Som sagt, inte Falks fel att han spelar så mycket som han gör. Han har den nivån han har och ska spelas därefter. Detta är snarare en kritik mot Fagervalll/Ragnarsson.diftobbe89 skrev: ↑2022-09-28 20:12:04Jag har inte kollat istid men har svårt att se att han lirar mest. Gör han det är det såklart fel. Men det är alltid fokus på nån stackare som tjänar minst och som har den otacksammaste rollen. Vad tycker du Ytterell bidrar med? Vad tjänar han? Varför gnälls det inte på spelarna som ska se till att vi vänder ett sånt här underläge, det är väl därför Ytterell är här. Men det är jävligt enkelt att gnälla på spelarna som besitter mindre ''skills'' när man inte har något att komma med.Jim Morrison skrev: ↑2022-09-28 20:07:15Falk kan inte hjälpa att han spelar så mycket. Är snarare användningen av honom jag verkligen inte förstår. Ska han ha mest speltid av alla våra backar?diftobbe89 skrev: ↑2022-09-28 20:02:02 Men skärp er nu. Vad är ni för jävla luffare som gapar er hesa över Falk i match efter match när vi har Ytterell i laget som ska vara en spelskicklig toppback? Gnäll på honom för helvete.
Jag väljer att kritisera hela laget men främst ledare som Rensfeldt och Ytterell och co.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2022-09-28 20:16:59, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.