Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
På twitter. Schilling klar till 2024!
Schilling klar, kontrakt till 2024. Ansluter efter 8 Oktober (antagligen pga skatteskäl).
-
Sex omgångar utan Schilling då, inte så jättefarligt.
Men skulle vara skönt om sista backen in kan vara med från start.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket hellre Schilling än kepssopan
- Jim Morrison
Grymt skönt att Schilling är tillbaka. Men börjar bli lite obehagligt likt förra säsongen.
”När han kommer då ordnar det upp sig”
”Så fort den spelaren anslutit så kommer det bli bra”
Nåja, sex matcher är inte hela världen antar jag.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2022-08-23 10:16:10, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Man sitter ju och hoppas att det finns något fint lån från SHL.Nattuggla_ skrev: ↑2022-08-23 10:13:41 Sex omgångar utan Schilling då, inte så jättefarligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Stuuuuga KG
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- DIF_Soldier
Åh jo. Efter sex matcher förra säsongen hade inte ens en Mats Sundin i prime kunnat rädda det kvaddade psyket hos våra spelareJim Morrison skrev: ↑2022-08-23 10:15:14 Grymt skönt att Schilling är tillbaka. Men börjar bli lite obehagligt likt förra säsongen.
Säg den glädje som varar
-
Skönt med litet "uppehåll" mellan 8 och 12e, så han borde spela redan 12e Oktober.Jim Morrison skrev: ↑2022-08-23 10:15:14 Grymt skönt att Schilling är tillbaka. Men börjar bli lite obehagligt likt förra säsongen.
Matcherna är Södertälje x2, Kristianstad x2, Almtuna och Västerås (inte i ordning dock).
Borde gå att klara av men den sista får gärna vara med från start.
Snyggt.
Nu är det bara att fråga Bergfors också. Ytterligare en spelare vi va alldeles för snabba att tacka av.
Nu är det bara att fråga Bergfors också. Ytterligare en spelare vi va alldeles för snabba att tacka av.
- Jim Morrison
Har svängt lite om honom. Var skeptisk förut men tror han hade varit en perfekt bredd att få in. Kan spela i alla kedjor.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Han spelar ju faktiskt matcher vilket är jävligt ovanligt som "spelare" i Djurgården. Spelare? Vilare/rehabbare/väntare/utflykting är snarare en term som passar de isanställda i DIF.Jim Morrison skrev: ↑2022-08-23 11:56:31Har svängt lite om honom. Var skeptisk förut men tror han hade varit en perfekt bredd att få in. Kan spela i alla kedjor.
(Skämt åsido gjorde jag faktiskt ett jävla excelark förra säsongen. Över ett par år var vi inte mer skadedrabbade än andra rent numerärt iallafall)
Säg den glädje som varar
Hoppas verkligen inte på Bergfors. Överskattad spelare som nu börjar bli till åren, gjorde en katastrofsäsong förra. Har aldrig fattat vad folk ser i honom. Såg verkligen energilös ut förra säsongen.
Ända positiva är att han skjuter mycket. Tyvärr har han extrem ofarliga avslut, 90% sitter i magen på målvakten.
Ända positiva är att han skjuter mycket. Tyvärr har han extrem ofarliga avslut, 90% sitter i magen på målvakten.
Han tar varje roll han får, bra i grundjobbet, kan klubben OCH FRAMFÖRALLT så spelar han matcher. Väldigt bra fysisk status. Egentligen helt perfekt för situationen vi är i. Kan spela alla former, och hela vägen från förstalina till 13e forward.tomten skrev: ↑2022-08-23 13:13:56 Hoppas verkligen inte på Bergfors. Överskattad spelare som nu börjar bli till åren, gjorde en katastrofsäsong förra. Har aldrig fattat vad folk ser i honom. Såg verkligen energilös ut förra säsongen.
En no brainer för mig med tanke på att halva gänget i stort sett är junisar och vi SKRIKER efter bredd.
Är han på dekis? Jaa förmodligen, men jag snackar om ett ettårskontrakt för att ge truppen djup.
Fan vad härligt med Schilling, gillar honom skarpt! Visar hjärta trots sin korta tid hos oss.