Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
Falk? 

Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- Jim Morrison
Helvete.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Varför?
clowns to the left of me, jokers to the right
Jösses, vilket antiklimax. Nästan värre än den där gången när klockan bara försvann.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra med billig breddspelare som kan föreningen och ligan.
Njjaa du KG här tror jag du går på en nit. Känns sådär! KRAFTIGT på dekis.
Välkommen oavsett. Motbevisa mig!
Välkommen oavsett. Motbevisa mig!
Senast redigerad av Manijock den 2022-04-28 13:02:22, redigerad totalt 1 gånger.
-
Japp, ett rejält snedsteg av K-G måste man väl ändå säga. Trots att man var förberedd på det.
Nu ställer detta ytterligare krav på att de sista backarna in måste vara av rejäl kvalitet.
- Jim Morrison
Hälften av backarna är alltså Arnesson, Hedström och Falk. Det är väldigt låg nivå på ett försvar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Äh, det blir nog bra. Lär inte kosta mycket och kan spela lite fult om det behövs.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skräpvärvning
Jag litar på Ragge å K-G - Välkommen hem Alexander
Oj...hoppas man inte har lagt all krut på forwards...Behövs åtminstone 2 spets bland backarna.
-
"/.../ Han har formats i våra egna juniorled och vet därför hur Djurgår'n fungerar och vad som krävs när man spelar här, kommenterar tf. sportchef K-G Stoppel."
Det här måste sluta vara ett slutgiltigt krav för att få komma till Djurgården. Det går när det är spelare som kan leverera, men vi kan inte ta in vem som helst bara man är fostrad här och kan Djurgården.
Det här måste sluta vara ett slutgiltigt krav för att få komma till Djurgården. Det går när det är spelare som kan leverera, men vi kan inte ta in vem som helst bara man är fostrad här och kan Djurgården.
-
Nja, känns dom första snedsteget faktiskt. Var den back jag tyckte var sämst i laget säsong in och säsong ut när han var här sist, men har inte sett så mycket av honom efter det. Är ju ingen poängspelare i grunden, men gjorde alldeles för mycket simpla misstag för att vara en defensiv klippa, hoppas verkligen att han tvättat av sig det!!! Känns lite som en "lat" värvning. Men nu är han här så får väl lov att säga välkommen tillbaks!!