Djurgården<33 skrev:någon som vet var man kan följa matchen på internet och samtidigt chatta? , kommer ihåg att det fanns någon sådan sida, men kommer inte ihåg namnet. tacksam vid svar.
Är det fortfarande någon som tycker att Säcken gjorde fel när han spelar med Ronnie och Printz i pp Det är bara Mårtensson-kedjan som kan skapa något för LHC, i övrigt är det ett lag på isen. Stort PLUS till Jiri som gör sin bästa match för säsongen i mitt tycke.
Jockmaniac skrev:Är det fortfarande någon som tycker att Säcken gjorde fel när han spelar med Ronnie och Printz i pp Det är bara Mårtensson-kedjan som kan skapa något för LHC, i övrigt är det ett lag på isen. Stort PLUS till Jiri som gör sin bästa match för säsongen i mitt tycke.
Har inte haft något emot det..
Ibland är det oväntade den bästa lösningen
Jockmaniac skrev:Är det fortfarande någon som tycker att Säcken gjorde fel när han spelar med Ronnie och Printz i pp Det är bara Mårtensson-kedjan som kan skapa något för LHC, i övrigt är det ett lag på isen. Stort PLUS till Jiri som gör sin bästa match för säsongen i mitt tycke.
Har inte haft något emot det..
Ibland är det oväntade den bästa lösningen
Inte jag heller men det var vissa som antydde det för ett tag sedan. Måste också ge cred till Ryno som gör det mycket bra i Otto-kedjan.