DIF Fotboll
DIF Fotboll
Karlström skickar Swe bort från VM
DIF Fotboll
Spelar ju i Polen. Klart han inte kan skicka ut dem ur VM-kvalet.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
SuperBo har satsat lika bra på försvarsspel som hockeysektionen… 

DIF Fotboll
Så länge vi inte tvingas möta några lag som är duktiga defensivt och har hyggliga anfallare så...
Man får hockeyflashbacks (och på ett dåligt sätt) när Findell försöker sig på avslut men hotet skapar åtminstone lite yta med tiden och för en gångs skull har vi material att utnyttja det.
Egentligen skiter jag i hur det ser ut så länge vi vinner men man får ju en klump i magen när man tänker försvarsspel, cupförlusten och framtida derbyn.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF Fotboll
I kväll får vi vara glada, detta efter 8 raka torsk i hockeyn. härlig premiär med helt ok drag på läktaren och en seger trots 4 eller om det var 9 ramträffar från lilla dif från Degerfors,
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Fyfan vad tråkig det är att titta på Allsvenskan. Ge mig HA 22/23. Detta duger inte under tiden.
Avskaffa tre mot tre.
DIF Fotboll
Ska tydligen bli besviken på fotbollslaget i år också.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Sveriges mest stereotypa mittfält sidledsdannarna briljerar igen
DIF Fotboll
Finns en del att jobba på i försvaret. Kladdigt, omständigt och snurrigt
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
DIF Fotboll
Förstår inte målvaktsvalet.
En sprattlande Kalle Anka istället för en stabil ryss. Nåja, mittenlag i år. Laget släpper alldeles för enkla mål.
En sprattlande Kalle Anka istället för en stabil ryss. Nåja, mittenlag i år. Laget släpper alldeles för enkla mål.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Har inte påstått att det var målvaktens mål. Läs igen och förstå mitt inlägg är du snäll.