Knappast aktuell för Allsvenskan. Jag gissar på Schweiz eller kanske laget som går upp till SHL?
Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
Känns som vi får sämre lag än Västervik…..
Jag funderar fortfarande kring Schilling!? Var han för dyr? Ville han inte spela i HA (rimligt)? Eller körde vi en kollektiv bestraffning på transatlanterna?
Hade verkligen velat ha honom som stomme!
Hade verkligen velat ha honom som stomme!
Det är med blandade känslor som man ser i stort sett hela laget försvinna. Visst, många var dåliga och en del var direkt urusla, men är det ändå inte lite vanskligt att börja med ett helt nytt lag? Hur lång tid tar det att spela ihop laget, förmodligen med ett helt nytt spelsystem? Tänker man långsiktigt kan jag förstå, mindre om tanken är att studsa upp direkt! Jag vet inte, många tankar nu...
Jag känner mig direkt tillfredställd när jag ser de flesta som försvinner. Ingen av dessa är Djurgården! Bara lösa landsortsprodukter, menlösa utlänningar och dåliga juniorer. Förutom Fimp, Sören och möjligen Mantas.
Hört att Kruger lutar åt att köra med Djurgårn
-
Svårt att se K-G tillsammans med externa finansiärer, sponsorer plus möjligtvis en insamling av oss ska kunna missa Krüger. Finns inte en chans.
Hade det varit att man ville värva in spets men ännu inte har något namn, det är en annan sak. Men alla vet vilken rutin, erfarenhet och skicklighet Krüger besitter. Man vet exakt vad man får.
Det enda som kan stoppa en värvning av honom är att han inte vill spela i Hockeyallsvenskan.
Har du möjlighet att utveckla när var och hur du hörde detta?

Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Vem fan av hans kaliber vill göra det???Nattuggla_ skrev: ↑2022-04-09 21:14:14Svårt att se K-G tillsammans med externa finansiärer, sponsorer plus möjligtvis en insamling av oss ska kunna missa Krüger. Finns inte en chans.
Hade det varit att man ville värva in spets men ännu inte har något namn, det är en annan sak. Men alla vet vilken rutin, erfarenhet och skicklighet Krüger besitter. Man vet exakt vad man får.
Det enda som kan stoppa en värvning av honom är att han inte vill spela i Hockeyallsvenskan.
Kenny Jönsson, Linus Klasen är väl två jag kommer på såhär på rak arm.#10 skrev: ↑2022-04-09 22:02:16Vem fan av hans kaliber vill göra det???Nattuggla_ skrev: ↑2022-04-09 21:14:14Svårt att se K-G tillsammans med externa finansiärer, sponsorer plus möjligtvis en insamling av oss ska kunna missa Krüger. Finns inte en chans.
Man kan ju lugnt säga att junior verksamheten funkar i DIF och en bra grund att bygga på nästa säsong.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz