Tråkigt men väntat, Falk har ju inte direkt lyft dom lagen han varit tränare för
Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
Lutar åt Robert ”nobbe” Nordberg som jag skrev tidigare
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Försök att locka dit Jens lööke och Niklas Olausson
-
"Vidare kommer vi i och med degraderingen initialt inte att kunna ha tre, utan istället två tränare. Där har vi analyserat och landat i att vi behöver ha en defensiv profil på den andra tränare som vi söker, förklarar Djurgårdens tf. sportchef K-G Stoppel."
Bra. Jag är fortsatt positivt än sålänge.
Bra. Jag är fortsatt positivt än sålänge.
Ska Joakim alltså ansvara för PP? Tur! Vore ju synd att bryta en tradition. Blivit riktigt trevligt att vara sämst i Sverige på den spelformen.....
-
Mycket beroende på spelarmaterialet med. Sörensen försökte ju knappt, Gragnani spelade på 20%, vi hade ingen smartness.
Gelinas var bra de första matcherna men sen sket det sig också.
Det måste ju inte vara huvudcoachen som styr PP.
Vi vet ju inte ens vem som kommer in ännu.
Ågren, utomlands? Blir han kvar? Inte Oskarshamn iaf…
https://hockeysverige.se/2022/04/07/man ... r9sf_QARik
https://hockeysverige.se/2022/04/07/man ... r9sf_QARik
Det jag konstaterar är att pp var en av få saker som fungerade, fram till Fagervall kom in. På papperet fick vi även in ännu bättre pp spelare i samma veva. Varför sedan pp brakade ihop när Fagervall kom in låter jag vara osagt, bara ett konstaterande.Nattuggla_ skrev: ↑2022-04-07 20:24:59Mycket beroende på spelarmaterialet med. Sörensen försökte ju knappt, Gragnani spelade på 20%, vi hade ingen smartness.
Gelinas var bra de första matcherna men sen sket det sig också.
Det måste ju inte vara huvudcoachen som styr PP.
Vi vet ju inte ens vem som kommer in ännu.
Senast redigerad av BigJ den 2022-04-07 21:09:12, redigerad totalt 1 gånger.
Rätt beslut. Fallen är en legend ändå.
Hoppas på Ragge men det blir väl Nordmark.
Tre tränare är en lyx. Lägger hellre tredje lönen på en spelare.
Hoppas på Ragge men det blir väl Nordmark.
Tre tränare är en lyx. Lägger hellre tredje lönen på en spelare.
Blir helt förtvivlad över hur jocke eriksson förstört vår fin hockeyförening. Han har fan sänkt föreningen.
je är en persona non grata
V
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
Ganska väntat, som många varit inne på redan, ser inte ut att bli mer hockey för Josefson.
https://hockeynews.se/articles/23919/
Däremot gläds man ju åt detta, och hoppas att han i framtiden jobbar för Djurgården.
– Nej, det är ganska uteslutet. Däremot har jag ett möte med Josefson nästa vecka. Vi ska se vad han vill göra i sitt liv, säger Stoppel till HockeyNews.se.
https://hockeynews.se/articles/23919/
Däremot gläds man ju åt detta, och hoppas att han i framtiden jobbar för Djurgården.
– Nej, det är ganska uteslutet. Däremot har jag ett möte med Josefson nästa vecka. Vi ska se vad han vill göra i sitt liv, säger Stoppel till HockeyNews.se.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag önskar att JJ får en roll i DIF oavsett. Sen hur man använder honom är ju nästa fråga. Vem är spelarutvecklare nu? Tjärnqvist?
Sätt Josef, tillsammans med Enqvist i nån liknande roll, utveckla spelare, få in lite smartness och ledarskap i gruppen.
Sätt Josef, tillsammans med Enqvist i nån liknande roll, utveckla spelare, få in lite smartness och ledarskap i gruppen.
Delägare