Märkligt att dom inte spelar Östen med Resten, dom är ju populära där i skogarna!
Kvalmatch 4: Timrå - Djurgårdens IF 2/4
Positivt är att vi i alla fall kommer att ha något att spela för i HA. Inte som att vi har resurserna för att vara med att spela om guld i SHL på ett antal år framåt.
Och farbror blå kommer inte tillåta derbyn med publik från båda lagen, blir inte ens derbyn att se fram emot.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Vidrigt! Man får tömma barskåpet ikväll och fundera på framtiden imorgon. Känner mig så jävla dum att jag hoppades på vändning...
Hoppet är det sista som överger en, och samma här, barskåpet kommet bli besudlat... bryta ihop och komma igen! Men idag en redig fylla sen jävla!
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här såg vi komma redan i höstas. Men nog fan svider det allt. Hoppas jag hinner uppleva en ny storhetstid för DIF inom min återstående livstid.
Ut mot Timrå i fyra raka. Otroligt. Hade trott att DIF skulle sopa hem det här rätt lätt.
Som Leksing är det bara att beklaga. Svider att se en förening svika sina supportrar så, även om det inte är min förening, just den här gången.
Hoppas att ni är tillbaka i SHL snart. Annars ses vi väl i AS, så småningom.
Som Leksing är det bara att beklaga. Svider att se en förening svika sina supportrar så, även om det inte är min förening, just den här gången.
En inkompetent styrelse och ett gäng spelare som åker omkring och gömmer tasken.
Det kan bara sluta på ett sätt.
Det kan bara sluta på ett sätt.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Lördag, inte sitta och deppa, gå och sup! Imorgon kör vi! ALLTID OAVSETT! FÖREVIGT DJURGÅRDEN!
Så kan det vara, men inte ett fullt hovet på 2 kvalmatcher säger ju en del om stödet i Sthlm, tror fan det är större utanför SthlmLeksand skrev: ↑2022-04-02 20:04:58 Ut mot Timrå i fyra raka. Otroligt. Hade trott att DIF skulle sopa hem det här rätt lätt.
- Lee Harvey Oswald
Ja, hoppet finns ju alltid, men jag är dock realist i detta läge.BloodBride skrev: ↑2022-04-02 20:04:27 Det här såg vi komma redan i höstas. Men nog fan svider det allt. Hoppas jag hinner uppleva en ny storhetstid för DIF inom min återstående livstid.
Jag ser vår semifinal mot SAIK 2018 och SM-final mot Frölunda 2019 som en liten storhetstid, vi var ganska bra då, få slog oss på Hovet
Nu kommer det dröja innan vi ens är i högstaligan igen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Sitter och väntar på intervjun med Sörensen. Har han åkt till Schweiz redan karljäveln?
Jag har inga ord kvar. Det här laget kan dra åt helvete. Nu blir det fylla..
- diftobbe89
Men erkänn att det känns lite skönt ändå, äntligen är det över liksom. Känns som man haft en dildo i röven sedan September månad och nu är den äntligen utdragen.
Spela fult