Lär gå iDavidSvenne skrev: ↑2022-04-02 19:03:39 Vill ha en ny förening till nästa säsong. Låt oss bygga om en stabil grund och sakta men säkert röra oss mot toppen
Kvalmatch 4: Timrå - Djurgårdens IF 2/4
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Den här upplagan av DIF ger uttrycket ”Sämst när det gäller” ett nytt ansikte. Något som har gällt under hela säsongen.
-
Fy fan, pissrråttor
Utta!SkönaDjurgårn skrev: ↑2022-04-02 19:06:31 Sonen undrade vem som borde vara lagkapten och jag bara öhhh... Fan helt omöjligt att komma på ens EN spelare som för sig som en järnkamin. Helt otroligt... Vem skulle ni välja?
- Lee Harvey Oswald
Och Lena kvittrar som en liten lärka, så gulligt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Harmageddon
Nu ska man vända 0-3 i matchen.
Nu ska man vända 0-3 i matcher.
Ser bra ut..
Nä, detta är faktiskt pinsamt!
Hatten av till Timrå. Dels som sparkar sin huvudtränare innan kvalet, deras sportchef ryktas bort, osv. Trots detta finns det ingenting som stör Timrå.
Hoppas det blir en rejäl rensning.
Vi pratade om Arga Snickaren innan säsongen. Nu är tiden inne
Nu ska man vända 0-3 i matcher.
Ser bra ut..
Nä, detta är faktiskt pinsamt!
Hatten av till Timrå. Dels som sparkar sin huvudtränare innan kvalet, deras sportchef ryktas bort, osv. Trots detta finns det ingenting som stör Timrå.
Hoppas det blir en rejäl rensning.
Vi pratade om Arga Snickaren innan säsongen. Nu är tiden inne
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
-
Och Sanny är så glad
Precis ALLA i den här föreningen ska avgå efter matchen. Vi måste bygga om totalt. Fan helvetes jävla piss
Var nattsvart förra gången HA var verkligheten, vi kom tillbaka och byggde något bra.. och det föll.. nu bör en redig förändring ske, styrelsen har varit med längre än många pensionerade DIF ikoner.
Nu när vi tog in spelare som spelar som gamla goda djurgården då var vi bäst i serien ett bra tag. Behövs det mer bevis för vad som fungerar? Saknar Djurgården.
Nu när vi tog in spelare som spelar som gamla goda djurgården då var vi bäst i serien ett bra tag. Behövs det mer bevis för vad som fungerar? Saknar Djurgården.
Spelar man överhuvudtaget när vi är i ett playoff är man helt dum i hela huvet enligt mig, men det är min åsikt.Eriksson skrev: ↑2022-04-02 19:06:23Haha, måste se om man kan spela på det nånstansDusinator skrev: ↑2022-04-02 19:03:15Vad är det för odds på att Dick tar matchstraff i tredje?Eriksson skrev: ↑2022-04-02 18:59:39Jag spelar likadant men brukar sätta 4x500.
Satte faktiskt 4x500 på Timråvinst idag. Var hyfsat odds på 2.04
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Den enda fördelen med att förlora ikväll var att slippa uppleva det på Hovet. Det hade jag aldrig orkat.
Avskaffa tre mot tre.
Vilken väg tar laget hem så man kan möta upp bussen på vägen
Man hoppas att det finns någon profil där ute som kan bygga om organisationen med start vid årsmötet...spelas ju föga roll om hela styrelsen avsätts utan några vettiga nya kandidater...
Tror inte ett dugg på att vanliga medlemmar ska kunna lösa detta
Tror inte ett dugg på att vanliga medlemmar ska kunna lösa detta
- SkönaDjurgårn
Greato skrev: ↑2022-04-02 19:07:11Utta!SkönaDjurgårn skrev: ↑2022-04-02 19:06:31 Sonen undrade vem som borde vara lagkapten och jag bara öhhh... Fan helt omöjligt att komma på ens EN spelare som för sig som en järnkamin. Helt otroligt... Vem skulle ni välja?
Spelar vad/vem i vilket playoff, DIF är i Playout Pratar du om mig eller nån spelare#10 skrev: ↑2022-04-02 19:08:29Spelar man överhuvudtaget när vi är i ett playoff är man helt dum i hela huvet enligt mig, men det är min åsikt.Eriksson skrev: ↑2022-04-02 19:06:23Haha, måste se om man kan spela på det nånstans
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience