Mattias_87 skrev: ↑2022-03-27 18:36:32
Förlorar vi denna kommer spelarna inte klara av att vända det mentalt. Vinner vi så är vi i förarsätet igen och jag tror vi klarar denna skitserie.
Korrekt, torsk idag och jag kan lova att det är över. Tyvärr inser nog killarna också detta så pressen på dem idag är ungodly!
Håller med, torsk idag och man kan höra "the fat lady sings".
Jag vill se en elak Dick med krigarinstinkt och en rejäl stridspitt och hoppas att han får med sig fler, det funkar inte att sitta med hundögon i båset ikväll!
Skulle vilja se att man släpper kaptensbindeln från Sören denna match och ger den till schilling. Känns som att Sören åker runt med ett ankare likt ölvestad gjorde när han fick C:et på bröstet.
Schilling känns som en kapten, då han vågar ta för sig och kriga.
Det är inte bara staden, arenan och laget Timrå som skriker Hockeyallsvenskan. Det gör även deras supporterforum.
Var tredje inlägg är "Heja TIK!", "Hoppas ni vinner ikväll" från andra lags supportrar. Kräks på den så kallade "rivaliteten".
Sunkigt.
Robbex skrev: ↑2022-03-28 10:41:44
Skulle vilja se att man släpper kaptensbindeln från Sören denna match och ger den till schilling. Känns som att Sören åker runt med ett ankare likt ölvestad gjorde när han fick C:et på bröstet.
Sådana ändringar gör man inte nu om man inte är helt dum i huvudet. Behöver inte förklara mer..
Edit: menar inget mot dig, utan att ledningen är korkade om dom ändrar kapten nu. Sen ser jag gärna Schilling som kapten nästa säsong om han blir kvar.
Senast redigerad av williams den 2022-03-28 12:34:56, redigerad totalt 1 gånger.
Robbex skrev: ↑2022-03-28 10:41:44
Schilling är absolut kaptensmaterial, men inte byta i detta läge, aldrig!
Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-28 13:09:19
Jag sticker ut hakan och säger att om vi gör fler mål än Timrå så vinner vi.
Ah jag vet, det är vågat, men sån är jag.
Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-28 13:09:19
Jag sticker ut hakan och säger att om vi gör fler mål än Timrå så vinner vi.
Ah jag vet, det är vågat, men sån är jag.
Alt. Släpper in färre..
Nej nej, man måste göra fler OCH släppa in färre, annars slår jag vad om att något utav målen är självmål. Garanterat.
"– Vi har både tränat fys och is. Så rent fysiskt är vi väldigt, väldigt förberedda för det här. Det känns som en harmonisk grupp som ska in och göra ett jävla bra jobb."
Intervjun på hemsidan med Fagervall. Är fys verkligen rätt när det är två dagar mellan matcherna? Känns mer som om det stjälper isåfall och vi såg dessutom helt slutkörda ut senast.
Men, det är han som är SHL tränare och inte jag, så vi hoppas han har rätt.
Den ångesten man upplevde när man gick från läktaren i lördags... vilket mörker. MEN...tror vi tar det idag, trodde inte det i lördags, men efter lite reflektion så är jag ganska säker på att det vänder idag faktiskt.
Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-27 18:34:50
I andra perioden match 1 sa jag till mig sambo att jag ska fan inte se denna, "jag orkar inte".
Ändå sitter man här, söndag, och längtar tills imorgon kväll.
Sjuk man är.
Snälla, snälla, ge oss en 110% insats.
Känns som vi som följer DIF Hockey kvalificerar in oss i denna definition; Albert Einsteins definition av vansinne; ”Dumhet är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat.” Förhoppningsvis ser vi ett annat typ av spel idag.
Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-27 18:34:50
I andra perioden match 1 sa jag till mig sambo att jag ska fan inte se denna, "jag orkar inte".
Ändå sitter man här, söndag, och längtar tills imorgon kväll.
Sjuk man är.
Snälla, snälla, ge oss en 110% insats.
Känns som vi som följer DIF Hockey kvalificerar in oss i denna definition; Albert Einsteins definition av vansinne; ”Dumhet är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig olika resultat.” Förhoppningsvis ser vi ett annat typ av spel idag.
Definitionen av vansinne är att fortsätta betala 449kr i månaden + hemmabiljetter för att få sitt psyke knäckt 3 gånger i veckan, perfekt utspridda så att man aldrig riktigt kan slappna av innan nästa bajsmacka kommer, slarvigt serverad på en begagnad engångstallrik av en servitör som viskar ömt i ens öra att "bara lugn, vi är i en process, lita på processen"....