Kvalmatch 1: Djurgårdens IF - Timrå 26/3
Vi är ju tydligen inte redo alls. Sänk Åberg och Lodin för fan.
- Harmageddon
Märks att Timrå vet hur ett kval funkar och man är redo.
Helt annan energi, vilja och tro på sig själv.
Skillnad på grundserie och kval
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Har svårt att se att det skulle bli nåt annat än 4-0 i matcher till Timrå, vi är inte med allsHarmageddon skrev: ↑2022-03-26 19:49:09 Märks att Timrå vet hur ett kval funkar och man är redo.
Titta i båset? Tomma jävla ögon. Finns inte fiskrens i huvudet på spelarna. Totalt borta.
Dessa stollar ska försvara vår plats? Va stolt jag blir. Va trygg jag känner mig....
Dessa stollar ska försvara vår plats? Va stolt jag blir. Va trygg jag känner mig....
-
Salak slår ut uppgivet med armarna, och undrar vart fan hans försvarare tagit vägen. Det här kommer sluta i absolut katastrof
- Harmageddon
Nej, det ser inte bra ut.ken1968 skrev: ↑2022-03-26 19:50:33Har svårt att se att det skulle bli nåt annat än 4-0 i matcher till Timrå, vi är inte med allsHarmageddon skrev: ↑2022-03-26 19:49:09 Märks att Timrå vet hur ett kval funkar och man är redo.
Sen vet jag inte vad vår kapten tänker på med att ta en onödig utvisning i offensiv och skicka såna signaler. Nej funkar att göra så i en försäsongsmatch, inte i ett kval.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Känns som bara ångest i Djurgården, ingen energi, och vi ska va glada över 1-3 i baken borde med tanke på första varit minst 1-5 i baken
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
0-3 i den här perioden är inte godkänt.
Kunde varit 0-8 utan problem.
Nej detta är kört kollar på F1 kvalet istället
Våra ersättare Hv är underhållande att titta på.
Totalt utspelade!....
Som någon skrev. Sämst när det gäller.
Tyvärr kan jag inte minnas när DIF verkligen va bäst när det gäller. 20 år sedan?
Blivit en synonym de senaste åren, att DIF inte kan prestera under press eller kämpa när det gäller som mest.
Nej DIF spelar HA nästa säsong. Finns inget som räddar oss om inte Timrå lämnar walkover resten av matcherna.
Som någon skrev. Sämst när det gäller.
Tyvärr kan jag inte minnas när DIF verkligen va bäst när det gäller. 20 år sedan?
Blivit en synonym de senaste åren, att DIF inte kan prestera under press eller kämpa när det gäller som mest.
Nej DIF spelar HA nästa säsong. Finns inget som räddar oss om inte Timrå lämnar walkover resten av matcherna.
There is no I in TEAM!!!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bedrövligt. Ängsligt, nervöst och långsamt. Vi står och väntar på att de ska checka fast oss.