SHL 21/22: Oskarshamn - Djurgårdens IF 24/3
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur många klubbor har Åberg slått av nu? Jävla lip-kuk. Vider.
Spela fult
-
Vi förlorade, men Rögle gjorde sitt mot Timrå så vi får ändå hemmplansfördelen.
Han gjorde vad han kunde för att vi skulle få fördel… två utvisningar ikvälldiftobbe89 skrev: ↑2022-03-24 21:14:43 Hur många klubbor har Åberg slått av nu? Jävla lip-kuk. Vider.

Nä nu fotboll, forza Swe
Rögle gjorde sitt även om vi inte gjorde det.
Förstår dock inte hur så många kan se oss som klara favoriter, är det något vi visat prov på under säsongen så är det att vi kollapsar totalt under press.
Förstår dock inte hur så många kan se oss som klara favoriter, är det något vi visat prov på under säsongen så är det att vi kollapsar totalt under press.
- DIF_Soldier
Vi åker givetvis med buller och bång. Det sa jag redan i maj, nu är det bara vänta.
Timrå har fördelen att de är en skitförening ingen bryr sig om. Det vinner de på.
Säg den glädje som varar
Oja.... Det vet spelarna också!DIF_Soldier skrev: ↑2022-03-24 21:20:34Vi åker givetvis med buller och bång. Det sa jag redan i maj, nu är det bara vänta.
Timrå har fördelen att de är en skitförening ingen bryr sig om. Det vinner de på.
Jag kan inte se detta lag slå Timrå I detta play-out. Vi är till stor delar lika klappkassa som vi var innan vi hade vår formtopp, där försvarsspelet och PP är på en nivå som är så låg att man häpnar. Numera är man glad så länge vi inte släpper in mål I PP.
Hemmaplansfördel för det här laget kan likväl vara negativt. Det här blir ångest deluxe......
Hemmaplansfördel för det här laget kan likväl vara negativt. Det här blir ångest deluxe......
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu lämnar vi grundserien bakom oss.
Avskaffa tre mot tre.
Ett par extra hemmamatcher kan ju vara bra för ekonomin, förutsatt att vi får publik då.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Timrå har allt att vinna, vi allt att förlora. Timrå är ett kvallag med massor av sådan här erfarenhet, nästan så att det är deras dna.DIF_Soldier skrev: ↑2022-03-24 21:20:34Vi åker givetvis med buller och bång. Det sa jag redan i maj, nu är det bara vänta.
Dif kommer inte att klara av pressen tror jag och klappa igenom.
Vi faller konstant på att en, två eller flera tar på sig rollen som individuella loosera
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Märkligt hur ointresserade vi verkar vara.
Emil Berglund på point!?
Mörkar vi pp och formen?
Emil Berglund på point!?
Mörkar vi pp och formen?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Måste vara nåt sånt, den sämsta med klubban näst efter Forsberg sätter vi där i pp1 varje gångBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-24 22:22:04 Märkligt hur ointresserade vi verkar vara.
Emil Berglund på point!?
Mörkar vi pp och formen?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Visserligen har vi brist på högerskyttar…..men Berglund har ju varken skott eller spelsinne.#10 skrev: ↑2022-03-24 22:54:09Måste vara nåt sånt, den sämsta med klubban näst efter Forsberg sätter vi där i pp1 varje gångBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-24 22:22:04 Märkligt hur ointresserade vi verkar vara.
Emil Berglund på point!?
Mörkar vi pp och formen?
Oroväckande också med alla skador.
Det som känts som en 55-45 i vår favör börjar numera bli en obehaglig slantsingling.
Hade vi inte tagit hemmaplansfördelen hade Timrå varit favoriter.
Hemmaplan, Dick och målvakterna. Snälla hockeygud, låt det räcka.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm