SHL 21/22: Oskarshamn - Djurgårdens IF 24/3
Alltså, snacka om att Dicken fick en extra tvåa för namnet...
It's the hope that kills you.
Haha… första gången någon önskat livet av mig på ett… bra? sättdaaviid skrev: ↑2022-03-24 20:26:16Ta detta på rätt sätt nu. Men den dagen du trillar av pinn så blir DIF ett topplag igen.Döden skrev: ↑2022-03-24 20:24:30Ibland räcker det med att gå och pissa, släppa ut hunden etc. Bara jag inte TITTAR. Ska göra mitt bästaDIF_Soldier skrev: ↑2022-03-24 20:22:32Det är rimligt att Döden smyger runt här i DIF-kretsar- Men ja. håll dig borta

Kul också att detta smittat av sig på min son, när vi är på hovet går han på toa fem ggr per period typ
- Lee Harvey Oswald
Njaa, Dick är ganska korkad i vissa lägen.
Nu åker han tillbaka till IKO-spelare ...som denna gång bara tar emot, den bli ganska lätt att plocka
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Om vi ska hålla trenden mot oskarsh så kommer vi att släppa två snabba.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Förvisso, men jag tvivlar på att deras spelare ens fått en tvåa utan den tillbaka åkningenLee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-24 20:33:57Njaa, Dick är ganska korkad i vissa lägen.
Nu åker han tillbaka till IKO-spelare ...som denna gång bara tar emot, den bli ganska lätt att plocka
– Han levde för hockeyn, dygnet runt. Han visade aldrig intresse för något annat. Kanske tv-spel och tjejer, men det var det. Den Ovetjkin jag känner är inte någon som plockar upp tidningen, direkt. Förutom Instagram läser han inte mycket. Så han skiljer sig väl inte nämnvärt från 99 procent av världens hockeyproffs, säger Slava Malamud, en frilansskribent (och numera lärare) som följ Ovetjkin på nära håll sedan ”Ovi” var 17.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-24 20:33:57Njaa, Dick är ganska korkad i vissa lägen.
– Panarin framstår som en vanlig fabriksunge från Ural. Vilket är ungefär vad han är. Ingen akademisk figur. Men – han är nyfiken och har förmågan att tänka kritiskt, och han har någon slags hemkokt klokhet. Det är inte så märkvärdigt bland vanligt folk, men för hockeyspelare… säger Malamud.
Stolt, men aldrig nöjd
Hakning kanske…
Men allvarligt... Bara för att vi suger i pp ska inte vara ett skäl för domarna att skita i att ta korrekta utvisningar
Det är synd om domarna. Skäll inte för mycket på dem, då kanske vi inte har ngr domare kvar i SHL.
Stolt, men aldrig nöjd
Det är nog lika bra. Vi tappar så sjukt mycket momentum efter misslyckade PPn.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jäklar vad nära…
Bra forcering där Dif
Helvete vad oflyt x2000
Vilka lägen vi bommar..