Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Ja, perfekt resultat i kvällens match mellan Luleå och Skellefteå. Nu kan båda nå samma poäng som Rögle, så dom bör inte vila några spelare i sista omgången.. får man hoppas.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Men nu räcker 1 p för Rögle.
Som upplagt för att Timrå ska ta det i förlängningen och sedan mosar väl Oik oss i vanlig ordning.
Vi är alltid utspelade där nere.
Men släpper vi försprånget till Timrå får vi skylla oss själva.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Säsongen 21/22
Kul ändå att seriesegern avgörs i sista omgången.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-22 21:34:30Men nu räcker 1 p för Rögle.
Som upplagt för att Timrå ska ta det i förlängningen och sedan mosar väl Oik oss i vanlig ordning.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 21/22
Ska jag vara ärligÄrlighetvararlängst skrev: ↑2022-03-22 21:41:50Kul ändå att seriesegern avgörs i sista omgången.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-22 21:34:30Men nu räcker 1 p för Rögle.

Bryr mig bara om att Rögle är motiverat att slå Timrå så våra chanser att få hemmaplansfördel ökar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 21/22
Självklart DJURGÅRDEN. Både på isen och på läktaren. Synd bara att vi är så PK och släpper in så pass mycket bortapublik, skulle väl räcka om bortapubliken fick en liten inhängnad hörna längst ner i hörnan på långsidan.Ärlighetvararlängst skrev: ↑2022-03-21 20:11:44 Vilket Djurgården får vi se i kvalet? Bjudgården eller Djurgården?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Säsongen 21/22
EXAKT!BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-22 21:48:06Ska jag vara ärligÄrlighetvararlängst skrev: ↑2022-03-22 21:41:50Kul ändå att seriesegern avgörs i sista omgången.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-03-22 21:34:30Men nu räcker 1 p för Rögle.
Men släpper vi försprånget till Timrå får vi skylla oss själva.….så bryr jag mig inte om det alls. Faktiskt.
Bryr mig bara om att Rögle är motiverat att slå Timrå så våra chanser att få hemmaplansfördel ökar.
-
Säsongen 21/22
Skaderapporten skulle kommit igår va?
Man är ju nyfiken på om detta uppdaterats, som kom för två veckor sedan:
"#43 Tom Nilsson
Är på is och tränar. Går fortsatt i rehabläge."
"#43 Tom Nilsson
Säsongen 21/22
Konstigt att det inte uppdaterades. Men räknar inte med några nya comebacker efter Basses.Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-23 12:01:07 Skaderapporten skulle kommit igår va?
"#43 Tom Nilsson
-
Säsongen 21/22
Ja, tyckte det med. Men det har hänt innan att folk på Twitter påpekat att den är sen.mb81 skrev: ↑2022-03-23 12:49:12Konstigt att det inte uppdaterades. Men räknar inte med några nya comebacker efter Basses.Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-23 12:01:07 Skaderapporten skulle kommit igår va?
"#43 Tom Nilsson
Ne inte jag heller egentligen. Men det hade varit guld att ha Tom tillbaka.
Säsongen 21/22
En sak som e säker är att Mantas inte ska stå nått i kvalet! Sedan vore det ju kanon om spelarna kan lira lite mer än första 10 i 1,a perioden. Herregud va fan hände efter dom första 10,a ikväll. Faller ihop som ett korthus. Timrå spelade riktigt bra mot Rögle. Det va Rifalk som räddade Rögle. Timrå skapade gång på gång snurr i anfallszon. Det kommer bli våran mardröm. För våra backar blir som yra höns när motståndare får det minsta lilla snurr i anfallszon.
Säsongen 21/22
Den högaktade Sam Hallam pissade på Dif idag på presskonferensen
- DIF_Soldier
Säsongen 21/22
I respons på nån fråga om Färjestads powerplay: "Vet ni vad Djurgården hade för procent i powerplay i de tio senaste matcherna inför i dag? 3,3 procent. Det måste vara det sämsta någonsin. Allvarligt talat."
Och han har ju inte fel. Vi är vansinnigt usla.