Silly-Season 2022/23 uppdateras i första inlägg
https://hockeynews.se/articles/23610/?f ... JU_u6Ou0rw
K-G i intervju angående Hultström. Tydligen så pågår en dialog fortfarande. Luddigt.
K-G i intervju angående Hultström. Tydligen så pågår en dialog fortfarande. Luddigt.
-
Linus kommer att spela i LHC, allt annat är bara strunt.
Nja knappast.Daven skrev: ↑2022-03-18 18:25:51 https://hockeynews.se/articles/23610/?f ... JU_u6Ou0rw
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Så jävla bra. Och träffsäkert.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ledsamt. DIF är verkligen en nödlösning för att bygga upp värde. Under tiden twittrar man om hur man sen barnsben alltid hållit på Djurgården.... Sen är det inte så roligt längre.
Är ju tudelad då jag förstår att JE förstört vårat rykte för en lång tid framöver. Men någonstans hoppas man ju ändå att det finns riktiga klubbhjärtan även hos oss ibland. Inte bara i Frölunda, Luleå, Saik, Färjestad, Rögle osv....
Är ju tudelad då jag förstår att JE förstört vårat rykte för en lång tid framöver. Men någonstans hoppas man ju ändå att det finns riktiga klubbhjärtan även hos oss ibland. Inte bara i Frölunda, Luleå, Saik, Färjestad, Rögle osv....
Klarar vi oss ur denna knipa är det ju bara att ge Dicken ett kontraktsförslag, punkt slut.
Jag kan dock förstå att ens sambo och mamman till ens barn som inte är djurgårdare hellre bor i hemstaden där resten av släkten borManijock skrev: ↑2022-03-19 12:01:12 Ledsamt. DIF är verkligen en nödlösning för att bygga upp värde. Under tiden twittrar man om hur man sen barnsben alltid hållit på Djurgården.... Sen är det inte så roligt längre.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Ja, inte är det nåt att gråta blod över, inte första och absolut inte sista gången.jsson skrev: ↑2022-03-19 20:56:59Jag kan dock förstå att ens sambo och mamman till ens barn som inte är djurgårdare hellre bor i hemstaden där resten av släkten borManijock skrev: ↑2022-03-19 12:01:12 Ledsamt. DIF är verkligen en nödlösning för att bygga upp värde. Under tiden twittrar man om hur man sen barnsben alltid hållit på Djurgården.... Sen är det inte så roligt längre.
Njuter han inte lite för mycket av att åka runt flippa puckar och retas med med så väl domare som motståndare för att tacka nej till ett kontrakt?
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
jsson skrev: ↑2022-03-19 20:56:59Jag kan dock förstå att ens sambo och mamman till ens barn som inte är djurgårdare hellre bor i hemstaden där resten av släkten borManijock skrev: ↑2022-03-19 12:01:12 Ledsamt. DIF är verkligen en nödlösning för att bygga upp värde. Under tiden twittrar man om hur man sen barnsben alltid hållit på Djurgården.... Sen är det inte så roligt längre.
Varför ?
Killen har försörjt henne
Om han vill spela i en viss klubb så är det väll bara att stötta honom Fan 2 timmar i bil
Den brud som inte har det !!! ( Droppa och skaffa nytt )
Om han har hjärtat i DIF så vore det no problemas
Förstår Absolut inte det
Sambo eller hund !
The DIF ONE
Mata inte trollen osv men...GULD skrev: ↑2022-03-20 12:10:32jsson skrev: ↑2022-03-19 20:56:59Jag kan dock förstå att ens sambo och mamman till ens barn som inte är djurgårdare hellre bor i hemstaden där resten av släkten borManijock skrev: ↑2022-03-19 12:01:12 Ledsamt. DIF är verkligen en nödlösning för att bygga upp värde. Under tiden twittrar man om hur man sen barnsben alltid hållit på Djurgården.... Sen är det inte så roligt längre.
Varför ?
Killen har försörjt henne
Om han vill spela i en viss klubb så är det väll bara att stötta honom Fan 2 timmar i bil
Den brud som inte har det !!! ( Droppa och skaffa nytt )
Om han har hjärtat i DIF så vore det no problemas
Förstår Absolut inte det
Sambo eller hund !
Du tror på fullaste allvar att han har mer känslor för DIF och gör vad "som är bäst för DIF" än för sin fru och sitt barn...?!
I vilken värld lever du egentligen?
Och vaddå "killen har försörjt honom"...? Så för att han har dragit in mer pengar till familjen så ska de stå med mössan i hand och lyda hans minsta vink..?
Lägg ner för fan!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- diftobbe89
Vad sägs om ett sånt här lag 22/23:
Vi plockar hem Bernhardt och Lundin från allsvenskan. Vi plockar Kempe från Ryssland alternativt Thoresen om han vill avsluta kärriären i DIF. Hem med Hank och Grewe. Claesson och Alsing väljer att flytta hem. Ingenting av det här känns orealistiskt och sen får man placera in spelarna som redan har kontrakt.
Söderlund - Kruger - Brodin
Cederqvist - Rensfeldt - Rakshani
Kempe/Thoresen - Lundin - Lekkerimäki
Hank - Berglund - Grewe (Ojojoj)
Forsberg
Öhgren
Östlund
Alsing - Claesson
Schilling - Tom
Arnesson - Bernhardt
Hedström
Odelius
Salak
Ny
Lindbom
Det här laget känns DIF, viktigaste av allt. Det finns tillräckligt med skicklighet. Det finns tillräckligt med fysik. Alla ingredienser för att gå långt.
Framförallt hade det varit ett roligt lag att titta på. Den förra sportchefen glömde ju helt av den punkten.
Verkställ KG
....Fan vad man svävade iväg nudå. Det blir ju allsvenskan i höst....
Vi plockar hem Bernhardt och Lundin från allsvenskan. Vi plockar Kempe från Ryssland alternativt Thoresen om han vill avsluta kärriären i DIF. Hem med Hank och Grewe. Claesson och Alsing väljer att flytta hem. Ingenting av det här känns orealistiskt och sen får man placera in spelarna som redan har kontrakt.
Forsberg
Öhgren
Östlund
Alsing - Claesson
Schilling - Tom
Arnesson - Bernhardt
Hedström
Odelius
Salak
Ny
Lindbom
Det här laget känns DIF, viktigaste av allt. Det finns tillräckligt med skicklighet. Det finns tillräckligt med fysik. Alla ingredienser för att gå långt.
Framförallt hade det varit ett roligt lag att titta på. Den förra sportchefen glömde ju helt av den punkten.
Verkställ KG
....Fan vad man svävade iväg nudå. Det blir ju allsvenskan i höst....

Spela fult
- Hepsnastian
Asså den 4e kedjan!diftobbe89 skrev: ↑2022-03-20 19:05:12 Vad sägs om ett sånt här lag 22/23:
Forsberg
Öhgren
Östlund
Alsing - Claesson
Schilling - Tom
Arnesson - Bernhardt
Hedström
Odelius
Salak
Ny
Lindbom
Verkställ KG
....Fan vad man svävade iväg nudå. Det blir ju allsvenskan i höst....![]()
Dock skulle man vilja ha backar som urbom/Englund/jeppe p i den också. Riktigt tufft!
Delägare
- diftobbe89
Englund glömde jag. Given värvning om han vill hem.
Spela fult