Säsongen 21/22
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 21/22
Salak och TIK:s ständiga bjudningar i egen zon, där är två saker som kan rädda oss
Annars, mentalt tror jag TIK är bättre rustade, hela deras DNA är rotat i kval in/ut, så har det sett ut sedan 80-talet.
Och framförallt, målsättningen är att hänga kvar, så deras Finalspel börjar strax
DIF, med lika skruvad självbild som F_cking Putin.
Topp 6, jojo...
Annars, mentalt tror jag TIK är bättre rustade, hela deras DNA är rotat i kval in/ut, så har det sett ut sedan 80-talet.
Och framförallt, målsättningen är att hänga kvar, så deras Finalspel börjar strax
Topp 6, jojo...
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2022-03-16 12:17:37, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Säsongen 21/22
Det kan gå hur som helst i kvalet, jag blir ändå inte förvånad hur det än går! Detta DIF kan dra ner brallorna på motståndaren, eller sig själva. Beror lite på dagsform och humör. Det är dags att odla kvalskägg nu, ett riktigt sådant med en satans massa jävlaranamma, glöd och kampvilja, men samtidigt inte göra i byxan om vi hamnar i underläge. Att tippa detta är som att köpa en lott..
Säsongen 21/22
tror ändå det här scenariot var bättre än att vi skulle legat med i nedre regionen hela vägen och snubblat på målsnöret. nu har det ju ändå varit med i bilden/bakhuvudet sen före jul att det förmodligen skulle bli kval. Sen att det blev en så pass bra uppryckning 2022 att vi var med å hugg får vi bara se som en bonus. nu har vi iallfall sett att laget KAN spela och vinna matcher.
Säsongen 21/22
Topp 6 va det väl bara JE som trodde på? Ingen annan kan väl vara så puckad?Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-16 12:16:34 Salak och TIK:s ständiga bjudningar i egen zon, där är två saker som kan rädda oss
Topp 6, jojo...
Säsongen 21/22
Malmö är nog rätt glada att de gjorde sig av med Fagervall. Deras form har ju skjutit i höjden sen han försvann. Jag tror inte Fagervall är rätt man för arbetet nästa säsong om de håller sig kvar, men däremot om de åker ur så kan han vara det.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 21/22
In med Ekman på bänken. Rutin!
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Jag skulle inte ogilla ifall KG plockar in typ Bremberg/Enqvist lr liknande som konsulter, för att stötta Falken. Nån med rutin, helst ett geni, som kan gå in och röra runt i PP. För special teams kommer att vara avgörande. Vi behöver verkligen nått annat tänk där.
Sen tycker jag nu dom sista 2 matcherna att dom provar en hel j20 femma. Bara för att testa. Det värsta som kan hända är att vi torskar ändå och förlorar hemmaplansfördel. Men handen på hjärtat, gynnar det verkligen oss?
Sen tycker jag nu dom sista 2 matcherna att dom provar en hel j20 femma. Bara för att testa. Det värsta som kan hända är att vi torskar ändå och förlorar hemmaplansfördel. Men handen på hjärtat, gynnar det verkligen oss?
Delägare
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 21/22
Jag tror inte Jocke var någon diktator, tror att fler i ledningen var iaf hyfsat överens om målbilden när säsongen startadeManijock skrev: ↑2022-03-16 16:44:50Topp 6 va det väl bara JE som trodde på? Ingen annan kan väl vara så puckad?Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-16 12:16:34 Salak och TIK:s ständiga bjudningar i egen zon, där är två saker som kan rädda oss
Topp 6, jojo...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Säsongen 21/22
I Tyskland funkar det utan VPN och dyliktförevigtdjurgården skrev: ↑2022-03-15 22:58:50 Hur ser det ut med att streama via CMORE utomlands? Fungerar det utan någon fullösning?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Motivationen verkar inte riktigt funnits vilket också syntes på planen.
Säsongen 21/22
Extremt illa att vi behöver kvala.
En praktisk fråga : Nån som vet vad som gäller kring Säsongskort-med-slutspel-inkluderat??
Ser man kvalspel som ett slutspel ?
En praktisk fråga : Nån som vet vad som gäller kring Säsongskort-med-slutspel-inkluderat??
Ser man kvalspel som ett slutspel ?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Inget som heller framkommer på hemsidan, indirekt är det ju en serie om att få stanna kvar i SHL så då borde säsongskortet gälla men med denna säsong i färskt minne så vet man att mycket gått snett så varför inte en sak till som blir helt fel.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
Säsongen 21/22
Södertälje kvalar neråt i Hockeyallsvenskan och AIK är en medioker hockeyallsvensk förening som inte drar publik längre. Samtidigt kvalar vi neråt från SHL.
Herregud, RIP Stockholmshockeyn.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Det börjar inte bara bli dags för Stockholms Stad att börja bry sig utan även Svenska ishockeyförbundet om vi ska ha hockey i huvudstaden i framtiden.Nattuggla_ skrev: ↑2022-03-16 21:22:42 Södertälje kvalar neråt i Hockeyallsvenskan och AIK är en medioker hockeyallsvensk förening som inte drar publik längre. Samtidigt kvalar vi neråt från SHL.
Avskaffa tre mot tre.