Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Har minussympatier för Tyrväinen i allmänhet och Luleå i synnerhet. Men det här...
Nu får det fan ta och börja granskas...!
Nu får det fan ta och börja granskas...!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 21/22
Det måste för övrigt vara en riktigt kall dag i helvetet när vi sitter och håller på Luleå härinne 
It's the hope that kills you.
Säsongen 21/22
Skit
Säsongen 21/22
"Vi får besked att domarna inte vill medverka i intervju"
Konstigt att alla hatar er och tycker ni är helt inkompetenta...!
Fyfan vad jag spyr på sånt beteende! Ni säger ju själva att ni är en del av spelet och viktiga, stå för fan för det ni gör!
Konstigt att alla hatar er och tycker ni är helt inkompetenta...!
Fyfan vad jag spyr på sånt beteende! Ni säger ju själva att ni är en del av spelet och viktiga, stå för fan för det ni gör!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Harmageddon
Säsongen 21/22
En sak är säker, hade detta hänt DIF…då hade forumet bokstavligen exploderat. Mod hade verkligen haft att göra…eller ja, jag vet inte vad som hade hänt härinne
Om man går domarutbildningen så bör man använda detta som ett skolexempel på när det inte ska bli utvisning.
Om man går domarutbildningen så bör man använda detta som ett skolexempel på när det inte ska bli utvisning.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Säsongen 21/22
Haha, lyssna på wikegård på instagram 
Säsongen 21/22
Hoppas verkligen DIF klarar sig kvar i SHL för nästa säsong finns det fina möjligheter att bygga ett riktigt starkt lag nu när KHL ser ut att falla ihop.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Så jävla rätt han har.
Ja så är det. Åker vi ur... ja då hoppas jag att jag får en allvarlig sjukdom och dör innan nästa säsongssstart. Vill i helvete inte uppleva HA igen.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 21/22
Ja, det där matchstraffet är det mest befängda jag någonsin sett på en hockeyrink.
I en fungerande liga där man faktiskt bryr sig om spelet och domarnivån så hade de blivit granskade och avstängda under resten av säsongen. Men eftersom det är SHL så kommer det bli locket på och alla som nämner det kommer bli bestraffade.
I en fungerande liga där man faktiskt bryr sig om spelet och domarnivån så hade de blivit granskade och avstängda under resten av säsongen. Men eftersom det är SHL så kommer det bli locket på och alla som nämner det kommer bli bestraffade.
Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Domarna i sdhl är nog 2 snäpp bättre än i shl, sämre går det ju iaf inte att varaDusinator skrev: ↑2022-03-14 21:58:52Haha, han är så jävlas usel. Undra om vi inte kan prova kvinnliga huvuddomare så vi slipper killgissandet i denna liga.
Med tanke på att detta inte blev matchstraff så![]()
Säsongen 21/22
Såg nu att det var Christoffer holm och bjälkander som dömde ihop. Verkligen creme de la creme av uselhet.#10 skrev: ↑2022-03-14 22:02:54Domarna i sdhl är nog 2 snäpp bättre än i shl, sämre går det ju iaf inte att varaDusinator skrev: ↑2022-03-14 21:58:52Haha, han är så jävlas usel. Undra om vi inte kan prova kvinnliga huvuddomare så vi slipper killgissandet i denna liga.
Med tanke på att detta inte blev matchstraff så![]()
Säsongen 21/22
Går det inte att importera några domare från andra länder, precis som med spelare? Som det är nu behöver man inte ens göra satir, det är det redan..