Dick kass, men lika kass som övriga, inga konstigheterKnickedick skrev: ↑2022-03-12 17:32:47TYST!!!Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-12 17:21:25 Dick är verkligen pensionerad för länge sedan.
Han står och spelar hockey, svårt att få energi i gruppen med såna stoppklossar på isen
Inge skit om Dicken på det här forumet.....han är ju så JÄVLA bra i powerplay![]()
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Örebro 12/3
Har varit hårt och tätt matchande senaste tiden.
Varje match är viktig. Klart det tar på energin. Nån gång så blir det såhär.
Nån gång åker vi väl dit, men vi slår ej reträtt!
Varje match är viktig. Klart det tar på energin. Nån gång så blir det såhär.
Nån gång åker vi väl dit, men vi slår ej reträtt!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Men ge dig ditt jävla troll. Versaler och skitsnack hela tiden. Idag är vi sämst, så är det, men snälla, ge dig nån gång.Knickedick skrev: ↑2022-03-12 17:32:47TYST!!!Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-12 17:21:25 Dick är verkligen pensionerad för länge sedan.
Han står och spelar hockey, svårt att få energi i gruppen med såna stoppklossar på isen
Inge skit om Dicken på det här forumet.....han är ju så JÄVLA bra i powerplay![]()
Tyvärr väntat. Bra att det inte blir förnedringssiffror. Nu måste Malmö få plikta nästa match. Bara hoppas att Frölunda gör jobbet ikväll.
Senast redigerad av Praetori den 2022-03-12 17:37:14, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
1:a underkänt, nervöst och lite stirrigt, nya handskar som inte var uppmjukade
2:a snudd på godkänt men psykoligiska mål i arslet
3:a extremt underkänt, här hade jag hoppats på mer
2:a snudd på godkänt men psykoligiska mål i arslet
3:a extremt underkänt, här hade jag hoppats på mer
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nä, ett sånt här magplask håller inte i detta läge! Otroligt dålig tajming med denna jippomatch, sätter onödig press på spelarna och det blir krampaktigt. Otroligt dåligt planerat.. Att vi blir nollade på hemmaplan när vi har kniven mot strupen finns inga ursäkter för.
Hur många målchanser av kvalitet skapades denna match, 2-3 stycken? Säkerligen en av dom lättaste nollorna i Enroths karriär.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
You still dont get it, do you!DIF023 skrev: ↑2022-03-12 17:35:27Men ge dig ditt jävla troll. Versaler och skitsnack hela tiden. Idag är vi sämst, så är det, men snälla, ge dig nån gång.Knickedick skrev: ↑2022-03-12 17:32:47TYST!!!Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-12 17:21:25 Dick är verkligen pensionerad för länge sedan.

Raderat
Senast redigerad av Rolv den 2022-03-12 18:36:10, redigerad totalt 1 gånger.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jaja Timrå i kvalet då. Tror vi har en bra chans där.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
-Detta har varit en morot för oss alla, nu har den släckts
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi har vunnit så mkt mer sista 15 än nån här trott varit möjligt, så torsken är såklart sur men inget konstigt, bara gnugga vidare nästa match
Jag förstår att du måste ha nån slags funktionshinder.Knickedick skrev: ↑2022-03-12 17:39:29You still dont get it, do you!DIF023 skrev: ↑2022-03-12 17:35:27Men ge dig ditt jävla troll. Versaler och skitsnack hela tiden. Idag är vi sämst, så är det, men snälla, ge dig nån gång.Knickedick skrev: ↑2022-03-12 17:32:47TYST!!!Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-03-12 17:21:25 Dick är verkligen pensionerad för länge sedan.
![]()
Herre gud vad besviken man lyckas bli, vårt kära Djurgården lyckas alltså inte med någon som helst tryck på Örebro, inga signaler på press, 60 min määää, fullsatt Hovet sista(önsketänkande) matchen och vi visar upp ett bedrövligt spel noll signaler på att vi som trupp ska stå starka inför vad som komma skall.
FY FAN vad jag spyr på detta.
F...........................................a vad bedrövligt detta är.
Krossa teven hjälper inte, man känner sig totalt hjälplös, nästan lättare att stoppa Putin, en kula i pannan från vem som helst(mig) och skiten är löst, men så enkelt är det inte att lösa det vi står inför.
Kom igen inga resultat går med oss dra åt helvete alla hockey gudar, är såååååååååååååå fötbanad att vi aldrig får någon möjlighet att andas.
Fy fan vad jag hatar att vara så engagerad i ett lag, önskar att man skulle kunna se detta som ett skönt ej engagerande fritidssysselsättning.
Kan man skicka en räkning till Djurgården för förlorad inkomst då man tyvärr har vissa matcher behövt att sjukskriva sig, mentalt illa mående.
FY FAN vad jag spyr på detta.
F...........................................a vad bedrövligt detta är.
Krossa teven hjälper inte, man känner sig totalt hjälplös, nästan lättare att stoppa Putin, en kula i pannan från vem som helst(mig) och skiten är löst, men så enkelt är det inte att lösa det vi står inför.
Kom igen inga resultat går med oss dra åt helvete alla hockey gudar, är såååååååååååååå fötbanad att vi aldrig får någon möjlighet att andas.
Fy fan vad jag hatar att vara så engagerad i ett lag, önskar att man skulle kunna se detta som ett skönt ej engagerande fritidssysselsättning.
Kan man skicka en räkning till Djurgården för förlorad inkomst då man tyvärr har vissa matcher behövt att sjukskriva sig, mentalt illa mående.
hemkommen, kan säga att det är 99% passningarna som fäller oss idag, det satt fan inte en enda pass på bladet, allt studsade snett eller kom fram fel. Noll fokus i passningsspelet och därför tappar vi puck hela tiden och allt såg ut som skit.
Värdelös hemmamatch tyvärr, men men, Miffo torsk ikväll och status är oförändrad.
Värdelös hemmamatch tyvärr, men men, Miffo torsk ikväll och status är oförändrad.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).