SHL 21/22: Djurgårdens IF - Örebro 12/3
- Lee Harvey Oswald
Dick är verkligen pensionerad för länge sedan.
Han står och spelar hockey, svårt att få energi i gruppen med såna stoppklossar på isen
Han står och spelar hockey, svårt att få energi i gruppen med såna stoppklossar på isen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Harmageddon
Undra hur många kontraktsskrivningar vi får se under ett eventuellt brinnande kval i hemma matcherna.
Kommer detta vara DIFs grej nu?
Seriös fråga
Kommer detta vara DIFs grej nu?
Seriös fråga
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Men Timrå är ett betydligt mycket sämre lag och framförallt mindre fysiskt lag är Örebro, tyvärr är Malmö ett liknande lag så jag tror det blir riktigt tufft på tisdag om inte Malmö tar 2-eller 3 pinnar ikväll då är det klart redan idag, men hålla Timrå sist är viktigt då hemmaplan blir viktigtemilin skrev: ↑2022-03-12 17:19:19 Tråkigt hur fan kan vi inte lyckas göra något mål, oavsett vinst eller förlust måste vi på något sätt trycks dit något mål, vill och hoppas på att vi kan stå pall i ett kval, men signalerna vi måste visa upp är att vi ständigt jobbar till slutet, där av att trots förlust måste det krigas in ett mål. Sluta aldrig kriga mitt kära Djurgården.
Idag spelar vi exakt så uselt som vår serieplacering hintar om... Skamligt!
It's the hope that kills you.
Är det bara jag...eller slutar inte närkamper väldigt ofta med att DIFs spelare hamnar på Isen?
- Harmageddon
Nu går jag och borstar tänderna i två minuter.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Örebro mycket bättre lag. Bara att lyfta på hatten. Hade hoppats på något som ändrade matchens riktning i 3:e men icke. Inte ens nära.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Brynäs bra när det gäller och slår serieledaren med 3-1.
Dumt att ta ut Salak. Riskera målskillnad...
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Jim Morrison
Bara hoppas Frölunda gör jobbet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Övriga matcher har åtminstone gått med oss denna eftermiddag (återstår MIF/FHC dock)...
Timrå förlorar
Luleuå viner
Rögle förlorar
Dom 2 sistnämnda är viktiga för att Rögle ska vara fortsatt motiverade inför matcherna mot MIF/TIK.
Timrå förlorar
Luleuå viner
Rögle förlorar
Dom 2 sistnämnda är viktiga för att Rögle ska vara fortsatt motiverade inför matcherna mot MIF/TIK.
Perfekt när vi behöver göra ett snabbt mål och en person står med pucken i 10-15 sek…
Intressant att ingen har kvar special handskarna de hade i första perioden