Nog för att den ser misstänkt ut, men hade gärna sett den från ett annat håll. Ser inte ens var Carey träffar snubbelolle…. Var det på skridskon?
SHL 21/22: Luleå - Djurgårdens IF 1/3
Det var väl tredje eller fjärde gången han ramla på mindre än 5 sek. Snarare att han ska åka för diving. 

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Konspirationsteoretikern i en säger ju att direktivet till domarna uppifrån är att hålla SHL som produkt spännande så långt det går. Det har tagits så märkliga beslut så man är (nästan) böjd att tro att de jobbar så.
Det betyder alltså att vi vann idag för att produkten SHL ska locka fler tittare, men produkten gynnas också av att DIF hamnar i kval. De VILL att det avgörs i sista matchen.
Money = talks
Korruption = finns
Det betyder alltså att vi vann idag för att produkten SHL ska locka fler tittare, men produkten gynnas också av att DIF hamnar i kval. De VILL att det avgörs i sista matchen.
Money = talks
Korruption = finns
Säg den glädje som varar
Skillnaden är väl att Dicken klev av skadad efter den situationen och snubbelkalle bara blev surPraetori skrev: ↑2022-03-01 23:03:18Som jag ser det så förstärker han och ligger kvar och glor mot domarna och laget Luleå blir straffade för det.
Vi hade en egen liknande nyligen och eftersom det inte skall löna sig i hockey så är jag helt ok med domarnas bedömning.
It's the hope that kills you.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så sant. Även om det tillslut blir kval känns det mycket tryggt att ha detta målvaktspar.Mattias_87 skrev: ↑2022-03-01 21:53:13 Jag måste verkligen skriva att jag är glad över att vi har Mantas och Salak i mål. Av lagen i botten har vi överlägset bästa målvaktsparet.
Kan avgöra allt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Redan 5600 sålda till imorgon. Gissar på över 7000 iallafall.
Lär bli draaaaag.
EDIT: Vi har snittat 5777 senaste 5 hemmamatcherna.
Snittet under säsongen går ej att jämföra då vi haft restriktioner, men under en period Nov-Dec utan restriktioner hade vi ett snitt på 4835.
Märks att man börjar sluta upp nu.
Lär bli draaaaag.
EDIT: Vi har snittat 5777 senaste 5 hemmamatcherna.
Snittet under säsongen går ej att jämföra då vi haft restriktioner, men under en period Nov-Dec utan restriktioner hade vi ett snitt på 4835.
Märks att man börjar sluta upp nu.
Fastnade väl mellan benen? Då är det svårt att skylla ifrån sig. Solklar tripping när Carey ännu en gång agerar klantigt och slarvigt. MEN..... Rögle hemma yxades en av våra spelare ner utan påföljd. Ett jävla brännbollslag mot grillorna. Så nog har vi fått vår beskärda del.
-
- Säsongskort: Ja
Haha ja men nu ledde ju hans tripping till mål och hade inte Andreasson slängt sig som en padda typ tre ggr tidigare så hade nog domaren blåst så med det sagt det är bra att filmare straffasManijock skrev: ↑2022-03-02 12:23:44Fastnade väl mellan benen? Då är det svårt att skylla ifrån sig. Solklar tripping när Carey ännu en gång agerar klantigt och slarvigt. MEN..... Rögle hemma yxades en av våra spelare ner utan påföljd. Ett jävla brännbollslag mot grillorna. Så nog har vi fått vår beskärda del.
-
Så oerhört patetiskt när man hör X antal kastrat/flickröster yla på slutet "Slå han på käften"
Tårarna från buhuhuleås fans vill inte sluta falla.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Yep, och som Hockeynews skriver, han har ett poängsnitt på 1,65. Och då var hans första match 1-7 mot Örebro. Karln är stabil.diftobbe89 skrev: ↑2022-03-01 21:28:26 Fagervall är kung. På cirka en månad har vi tagit full pott i Karlstad, Gavlerinken och delfinen.. Känns som vi alltid förlorar på dom ställena..

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Precis som Rögles ledningsmål mot oss; förbrytaren är samme man som en halv spelsekvens senare gör mål. En tripping som är minst lika, om inte mer, tydlig än gårdagens.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-03-02 12:36:54Haha ja men nu ledde ju hans tripping till mål och hade inte Andreasson slängt sig som en padda typ tre ggr tidigare så hade nog domaren blåst så med det sagt det är bra att filmare straffasManijock skrev: ↑2022-03-02 12:23:44Fastnade väl mellan benen? Då är det svårt att skylla ifrån sig. Solklar tripping när Carey ännu en gång agerar klantigt och slarvigt. MEN..... Rögle hemma yxades en av våra spelare ner utan påföljd. Ett jävla brännbollslag mot grillorna. Så nog har vi fått vår beskärda del.
25/4-2025
Måste ju säga att läsa på fuleås forum var det mest underhållande jag läst på länge!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Yes, vi har motsvarat Hv’s från fjolåret. Det var kul läsning det med.
Annars tror jag vi har varit rätt roliga att följa senaste 20 åren.
Även finalåret mot Fisk var vi ju riktigt kassa enligt flertalet härinne, motorsågarna gick varma.