Jesus Kristus skrev: ↑2022-02-27 13:50:02
Till alla er Berglund frälsta, som inte verkar sett den lille medelmåttan spelat..
VAD VAD DET JAG SA ! Vår tredje kedja spelade bra mot Brynäs, åtta skott på mål och tre skott utanför.. Plus att dom hade ett fungerande anfallsspel ibland. Carey och Rhett såg sugna ut igen, oj vad de har lidit med att spelat med 4,5 man varje match.
Berglund ÄR sämst och ska lämnas utanför.
Så glad att Fagervall sågar KGs svåger värvning .
Vad fan spelar det för roll att man kämpar och "dör för skölden" (oj vad häftigt att säga så, Yeah! ) NÄR MAN FÖR FAN INTE KAN SPELA ISHOCKEY, SPECIELLT INTE I SHL ?
Skicka hem den där lille på sin trehjuling nu.
Han har levt på sin fars meriter sen dag ett i DIF.
Duger inte, håller inte. Hoppas KG skäms ordentligt över denna katastrof till shl spelare.
Perfekt att JF lämnade SDHL knuff "tacklaren"" helt utanför . Mot nya segrar- utan den lille !
Är du helt efterbliven eller?
Konstigaste sågningen (från ingenstans) som jag någonsin läst. Som Buford säger, du har ju någonting personligt emot Berglund. Håll den skiten för dig själv.
Ja för det är verkligen många sportchefer i Shl som vill ha Berglund. Dom har verkligen stått på rad.
Nämn EN ENDA klubb som någon gång haft hans namn uppe för diskussion? Under de 28 år han försökt spela ishockey. Nä Precis...
Han är en dålig spelare. En usel shl spelare på så många sätt.
Det går alldeles utmärkt att såga unga Bjerselius som är utanför laget, men en 28åring som är så dålig så klockorna stannar, han är helig. Pga vad han pappa gjorde för 25 år sen.
DET är snarare jävligt märkligt hur så många kan försvara honom.
Sen när blev kvalitet en sak att bortse ifrån när man ska välja spelare till DIF.
Ni hyllar en snart 30 årig spelare som är utanför truppen. I en trupp som ligger sist i Shl. Han måste verkligen vara skicklig...
Bjerselius som åtminstone har möjligheten att kunna bli något. Men där går bra att såga friskt. Hoppa på en ung spelare. Inga problem där inte.
Inte heller Ingman, Ekberg mfl.
Glömde.att alla med koppling med gamla DIF stofiler är heliga kor. Vi kanske ska spela med Kennholts bonus barn? Plocka in Björn Nords kusin, Öhlings granne. För de ""krigar för skölden""
Att inte förstå att det krävs betydligt mer än så för att spela i DIF är extremt naivt.
Glömde bort att det varar vissa som får sågas. Förlåt.
Jävligt glad att Fagervall ser det uppenbara. En usel spelare. Oxå nöjd att det skickar signaler till KG att det här duger inte. Inte på långa vägar.
Och ja. Svar ja. Så jag har något emot honom.
Men det är snarare du som är efterbliven som på fullaste allvar tar sopan i försvar. Samtidigt som man sågar andra spelare. Gärna unga spelare oxå.
Är man så usel, ska man fan i mig kunna berätta det.
Det finns NOLL framtid i honom.
Du får tycka han är dålig. Tycker bara det var en jävligt udda och taskig sågning såhär en Söndag på en spelare som inte ens var med igår.
Berglund har sina begränsningar men tycker han har gjort det fullt godkänt, bidrar ju med mycket energi och trots att du verkar hata hans storlek så smällde han ju omkull 95 kilo Bouma ganska ordentligt. Har svårt att hata på spelare som ger allt för DIF och publiken.
Edit: Okej, men om du har någonting emot honom personligen så behåll det för dig själv. Smutsa inte ner massa inlägg om det, det lär mod ändå radera vad det lider.
Tycker inte Berglund är något att ha på sikt men det är vad vi har att tillgå i år så det är bara att gilla läget men om vi hankar oss kvar utgår jag från att han är historia nästa år
Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-27 16:06:11
Tycker inte Berglund är något att ha på sikt men det är vad vi har att tillgå i år så det är bara att gilla läget men om vi hankar oss kvar utgår jag från att han är historia nästa år
…och det ska tilläggas att han ändå är klassen bättre än Bjerselius
Jisses vilken rallarsåg Bland det värsta man sett. Helt sneriktad förstås. Känns märkligt att hänga någon som har en så liten del. Lite som att avrätta Hitlers hemstäd efter kriget. Inga jämförelser i övrigt.
Som fjärdecenter duger han ju, och han spelar ju inte i viktiga lägen. Hur man än vrider på det så ska han ju gå före Bjerselius. Klart det är charmigare med en som ger allt med begränsade medel, än någon som skiter i det med begränsade medel.... Lex Carey!
Till alla er Berglund frälsta, som inte verkar sett den lille medelmåttan spelat..
VAD VAD DET JAG SA ! Vår tredje kedja spelade bra mot Brynäs, åtta skott på mål och tre skott utanför.. Plus att dom hade ett fungerande anfallsspel ibland. Carey och Rhett såg sugna ut igen, oj vad de har lidit med att spelat med 4,5 man varje match.
Vad fan spelar det för roll att man kämpar och "dör för skölden" (oj vad häftigt att säga så, Yeah! ) NÄR MAN FÖR FAN INTE KAN SPELA ISHOCKEY, SPECIELLT INTE I SHL ?
Duger inte, håller inte. Hoppas KG skäms ordentligt över denna katastrof till shl spelare.
Perfekt att JF lämnade SDHL knuff "tacklaren"" helt utanför . Mot nya segrar- utan den lille !
Dög inte "Vinge"-kontot längre?
Jesus/Vinge... Bjurre? Är det tvångströjan från förr i ny tappning? Har han släppts ut?