SHL 21/22: Djurgårdens IF - Malmö 24/2
Fy fan vad besviken jag är, snacka om att vika ner sig (återigen) när dom hade allt i sina händer, mot ett Malmö som knappt tagit poäng på bortaplan dessutom..
- Lee Harvey Oswald
Det blir svårt, endast ett HA-lag går uppNattuggla_ skrev: ↑2022-02-24 21:24:23 Snart kommer det på hemsidan igen. ”Vi behöver ditt stöd” och annat trams. Cashen ska in.
Hoppas HV71 och Modo är kvar till nästa säsong så har man iallafall en hygglig liga att lira i. Jävla loserförening vi har blivit.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Usch vad uselt. Alla ska fan skämmas efter detta.
Fattar inte hur det här laget ska klara ett kval.
Avskaffa tre mot tre.
Jag droppar resten av säsongen, laget verkar må bättre utan mig/oss på plats, vet inte ens om jag kommer till kvalet då laget bara verkar må psykiskt dåligt av en beundransvärd publik som jobbar betydligt hårdare än laget.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-24 21:24:23 Snart kommer det på hemsidan igen. ”Vi behöver ditt stöd” och annat trams. Cashen ska in.
Hoppas HV71 och Modo är kvar till nästa säsong så har man iallafall en hygglig liga att lira i. Jävla loserförening vi har blivit.
Dicken inte petad i tredje enligt Fagervall. Kunde inte spela efter smällen.
Ingen förlust ändå om han lirar som idag.
Ingen förlust ändå om han lirar som idag.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi har för dåliga spelare, för få vill bli hjältar, för många åker och gömmer sig. Hur fan hamnade Engsund i det här laget. En mer menlös, tråkig spelare har jag aldrig sett.
Lägg därtill Carey, Bergfors, tjockis-Dick och några till. Det räcker inte långt.
Lägg därtill Carey, Bergfors, tjockis-Dick och några till. Det räcker inte långt.
Spela fult
-
Hur fan kan man inte mobilisera energi och kraft i så avgörande matcher Fagerwall !? Aho hur misslyckad är inte din insats med försvar spelet !?
Är det över nu för liken nr 8, 13 ,33 eller ska dom dra oss hela vägen ner till kval med allt vad det innebär !? Laget bär på någon slags mental kollaps var och varannan match...det sitter en riktigt tung förlorar stämpel på denna spelar trupp och det verkar sitta i väggarna för vad vi än tar in för spelare så smittar det av sig på dom nya !?
Men stor del av problemen sitter i liken vi släpar runt och nu sätter jag även Aho på den listan...
RIKTIGT KLENT PRESTERAT
Är det över nu för liken nr 8, 13 ,33 eller ska dom dra oss hela vägen ner till kval med allt vad det innebär !? Laget bär på någon slags mental kollaps var och varannan match...det sitter en riktigt tung förlorar stämpel på denna spelar trupp och det verkar sitta i väggarna för vad vi än tar in för spelare så smittar det av sig på dom nya !?
Men stor del av problemen sitter i liken vi släpar runt och nu sätter jag även Aho på den listan...
RIKTIGT KLENT PRESTERAT
- Lee Harvey Oswald
Vem sa att "vi ska"?Mattias_87 skrev: ↑2022-02-24 21:26:31 Usch vad uselt. Alla ska fan skämmas efter detta.
Blir det TIK har vi 30/70 chans, Malmö 10/90
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Äh, jag kommer vara med hela vägen, hoppas och tror att det går vägen till slut
Detta lag behöver se miracle on ice 8 gånger om dagen fram till kvalet för att förstå att vilja, glöd och tro kan överkomma nästan allt. Nu verkar men se SWE-CCCP 1-14 i baken varje gång.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag var inne på det nyligen; dessvärre är det bättre när vi är färre på läktarna och sämre drag. Hur tror ni det här laget kommer prestera i ett kval när det är Do or die på riktigt?
Nä fy satan vilken jävla pissluffardag. Nåja, att torska i ishockey är trots allt fullkomligt trivialt i jämförelse med hur vissa andra mindre bemedlade folkslag i andra länder har det just nu.
Nä fy satan vilken jävla pissluffardag. Nåja, att torska i ishockey är trots allt fullkomligt trivialt i jämförelse med hur vissa andra mindre bemedlade folkslag i andra länder har det just nu.
- Lee Harvey Oswald
Så är det, DIF väger ganska lätt mot viktiga värden