Dusinator skrev: ↑2022-02-24 20:39:56
Ja, dåligt av Dick alla dar i veckan. Han vet om det också är jag 100 på. Så tror han går in i tredje kvitterar i PP!
Men det hjälper inte nu, Dick är minst en zon efter i allt som händer.
Det högst troliga är att han avgör med en korkad utv i ren frustration över att....det var bättre förr
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
#10 skrev: ↑2022-02-24 20:38:07
Vi pallar tydligen inte stundens allvar, synd
Allt som såg så bra ut bara för några matcher sedan. Nu, när det gäller som mest, när vi kan kliva upp mot en bottenkonkurrent och ta in gapet till tre ynka poäng, då är allt som bortblåst.
Fattar inte att man gör 30 helt godkända minuter borta mot Skellefteå men man kan inte spela hockey hemma mot Malmö. Psyken lika starka som guldfiskar.
Malmö får oss verkligen att se små ut på Hovet ikväll vilket gör ont att se. En bedrövlig hockeymatch där vi tyvärr är sämst hittills. Vi har ingen fart, uruselt passningsspel och ser loja ut. Nu är det fullt ös i tredje som gäller, annars blir det nog play-out.
Tror guldfiskar har starka psyken. Inte så kul att tillbringa hela livet i en låda. Men de biter ihop och gillar läget.Däremot sägs de ha dåligt minne.
Ja, dåligt av Dick alla dar i veckan. Han vet om det också är jag 100 på. Så tror han går in i tredje kvitterar i PP!
Det högst troliga är att han avgör med en korkad utv i ren frustration över att....det var bättre förr
ken1968 skrev: ↑2022-02-24 20:53:00
Det ser riktigt usel ut energilöst dåligt passningsspel, kommer bli svårt detta, hoppas Malmö backar av och blir passiva, men inte så troligt