Utrustning ?
Hjälm, handskar, klubba, axelskydd, armbågsskydd, knäskydd, byxor, skridskor och ett tandskydd

Utrustning ?
Risig kommentar, speciellt när damernas spel varit fröjdigare och nästan mer fysiskt till karaktären än vad vårat herrlag uppvisat under hösten.Eriksson skrev: ↑2022-02-24 14:47:35Att döma av spelet vissa matcher så skulle jag gissa att några spelare behöver det![]()
Jag är själv livrädd för att låta hoppet komma tillbaka. Att vara på säker mark för att sen falla på målsnöret de sista matcherna (borta mot Malmö, Frölunda & Oskarshamn) skulle vara förödande för min moral.crike skrev: ↑2022-02-24 15:18:29 Den total tabellen visar förstås oss där nere med Timrå, Malmö och Linköping. Så var det för 30 matcher sedan också, så var det för 20 matcher sedan också, men...
De senaste 15 matcherna har vi hoppat upp till plats 9 i formtabellen och Oskarshamn är i botten med de övriga tre.
De senaste 10 matcherna är vi uppe på plats 5, samma fyra i botten som innan
De senaste 5 matcherna är vi uppe på plats 4, samma fyra i botten som innan
vad vill jag säga? Jo, vår sketna första halva av säsongen har satt oss där vi är men 15 matcher är ett tillräckligt stort urval för att säga att vi är på rätt väg medan övriga 3 lag kring oss inte gjort ett skit för att bli bättre, jmft med resterande lag.
Jag är först, vi kommer klara detta...om vi vinner 50% av matcherna mot Malmö och Timrå
Edit. använde denna sidan https://www.flashscore.se/shl/tabellstallning/
Din bror duktig syn på allt är rätt komisk tycker jag. Prova med att ta nåt för vad det är nån gång.Praetori skrev: ↑2022-02-24 15:11:16Risig kommentar, speciellt när damernas spel varit fröjdigare och nästan mer fysiskt till karaktären än vad vårat herrlag uppvisat under hösten.Eriksson skrev: ↑2022-02-24 14:47:35Att döma av spelet vissa matcher så skulle jag gissa att några spelare behöver det![]()
Haha ok. Tråkigt att jag rubbade dina cirklar men att kommentera "hö hö" bondeskämtet. Ursäkta, jag menar bindeskämtet.Eriksson skrev: ↑2022-02-24 21:17:10Din bror duktig syn på allt är rätt komisk tycker jag. Prova med att ta nåt för vad det är nån gång.Praetori skrev: ↑2022-02-24 15:11:16Risig kommentar, speciellt när damernas spel varit fröjdigare och nästan mer fysiskt till karaktären än vad vårat herrlag uppvisat under hösten.
DU tycker att damernas spel har varit det ja, kanske finns det andra som tycker annorlunda, men du kanske menar att din syn är den rätta och alla andra har fel.
Jag tror att många andra tog kommentaren för vad den var utan att göra en höna av en fjäder ala #metoo #kränkt.
Jag själv är nog hellre Bror Lustig av de tre små grisarna. Men alla är vi ju olika, tack å lov
Risig kommentar, speciellt när böndernas humor varit fröjdigare och nästan mer underhållande till karaktären än vad vårat damlag uppvisat under hösten.Praetori skrev: ↑2022-02-24 21:25:09Haha ok. Tråkigt att jag rubbade dina cirklar men att kommentera "hö hö" bondeskämtet. Ursäkta, jag menar bindeskämtet.Eriksson skrev: ↑2022-02-24 21:17:10Din bror duktig syn på allt är rätt komisk tycker jag. Prova med att ta nåt för vad det är nån gång.
DU tycker att damernas spel har varit det ja, kanske finns det andra som tycker annorlunda, men du kanske menar att din syn är den rätta och alla andra har fel.
Jag tror att många andra tog kommentaren för vad den var utan att göra en höna av en fjäder ala #metoo #kränkt.
Jag själv är nog hellre Bror Lustig av de tre små grisarna. Men alla är vi ju olika, tack å lov