Om MIF/TIK går rent, då gör DIF det inte
SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2
- Lee Harvey Oswald
- Inlägg: 12433
- Blev medlem: 2005-06-09
- Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor
SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2
Menade i övriga matcher. Även om vi tar 6p mot Malmö så spelar det ingen roll om de går rent resten.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Inlägg: 8025
- Blev medlem: 2005-06-09
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2
Mycket kommer naturligtvis avgöras av hur vi spelar mot MIF/TIK i kommande 4 möten!
Killgissar att det är kört ifall vi spelar 6-6 i den 12 poängsmatchen.
Helst typ 9-3 till oss, men jag kan tro att 8-6 skulle ge oss en möjlig chans att klättra förbi, så länge vi inte tappar 6 p mot något av lagen.
Visst hänger ni med i mitt resonemang?
För att bryta mot mitt ovanstående resonemang tror jag dessutom att vi MÅSTE vinna imorgon.
Killgissar att det är kört ifall vi spelar 6-6 i den 12 poängsmatchen.
Helst typ 9-3 till oss, men jag kan tro att 8-6 skulle ge oss en möjlig chans att klättra förbi, så länge vi inte tappar 6 p mot något av lagen.
Visst hänger ni med i mitt resonemang?
För att bryta mot mitt ovanstående resonemang tror jag dessutom att vi MÅSTE vinna imorgon.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.