SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 12433
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Praetori skrev: 2022-02-23 08:31:06 Om Malmö eller Timrå går rent så spelar det ju ingen roll om vi också gör det.
Om MIF/TIK går rent, då gör DIF det inte 8)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Praetori
Inlägg: 16070
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2

Inlägg av Praetori »

Lee Harvey Oswald skrev: 2022-02-23 10:44:07
Praetori skrev: 2022-02-23 08:31:06 Om Malmö eller Timrå går rent så spelar det ju ingen roll om vi också gör det.
Om MIF/TIK går rent, då gör DIF det inte 8)
Menade i övriga matcher. Även om vi tar 6p mot Malmö så spelar det ingen roll om de går rent resten. :lol:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Inlägg: 8025
Blev medlem: 2005-06-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

SHL 21/22: Saik - Djurgårdens IF 22/2

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Mycket kommer naturligtvis avgöras av hur vi spelar mot MIF/TIK i kommande 4 möten! :shock:

Killgissar att det är kört ifall vi spelar 6-6 i den 12 poängsmatchen.

Helst typ 9-3 till oss, men jag kan tro att 8-6 skulle ge oss en möjlig chans att klättra förbi, så länge vi inte tappar 6 p mot något av lagen.
Visst hänger ni med i mitt resonemang? :D

För att bryta mot mitt ovanstående resonemang tror jag dessutom att vi MÅSTE vinna imorgon.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Skriv svar