Stocky skrev:Självklart skoja jag! Kul att dom bjuder på sig själva.
Jag förstår det, och förstod även vad du menade med det du skrev tidigare... folk blir så upprörda.
att dra bög skämt kan stanna i omklädningsrummen. När jag surfar in på DIFhockeys hemsida så gör jag inte det för att läsa skämt om bögar. Det skall vara nolltolerans på Rasistiska och diskriminerande skämt på ett forum som ägs av DIF.
Sen får ni gärna tycka att jag överreagerar.....
Att fråga om det är tillåtet att "bögklänga över DIF-märket" kan väl knappast se som något överedrivit diskriminerande. Då hör jag betydligt mer upprörande saker från läktaren som rent ut av kan tolkas som hets mot folkgrupp eller hot.
Om man dessutom läser vad Stocky faktskt har skrivit så borde man förstå att det absolut inte är frågan om ett "skämt om bögar" och att det inte ligger någon värdering i detta uttalande. Om man ändå inte förstår det så kanske man skulle inse att Stockys lilla inte är ett tecken på illvilja.
Med andra ord ska vi inte skämta om att hosta på Lahti?
Vi ska inte skämta om Jonathan Hedström som liknar Alf utan tänder?
Vi ska inte skämta om att alla käkar och luktar fisk i Göteborg? Det är ju ett uttalande mot SAMTLIGA Göteborgare.
Det finns de bögar som drar mycket bögskämt de också, så skärp er för helvete!
Skulle skämten varit allvarligt menade så hade det varit diskriminerande och inte borde ha tillåtits, men hallå? Vilken Djurgårdare här inne vill diskriminera två Djurgårdsspelare? (Gustavsson och Anger).
Moralpaniken finns tydligen inte bara hos bönderna...
Calle i de blåoranga kallingarna fick både mig och flickvännen att associera till någon som har tagit position för att ta stock i röven -> bilden är bögig. Att det sedan utbrister moralpanik på forumet säger mer om forumet än mig och de med mig som tycker att bilden är bögig.
SELECT * FROM Users WHERE clue > 0
0 rows affected
Stockholmare skrev:Calle i de blåoranga kallingarna fick både mig och flickvännen att associera till någon som har tagit position för att ta stock i röven -> bilden är bögig. Att det sedan utbrister moralpanik på forumet säger mer om forumet än mig och de med mig som tycker att bilden är bögig.
Hahaha
Ska låta mina åsikter vara osagda, men man kan ju undra hur höga löner DIF betalar dessa killar om de måste "vika ut sig" som underklädsmodeller för att få det att gå runt
Stockholmare skrev:Calle i de blåoranga kallingarna fick både mig och flickvännen att associera till någon som har tagit position för att ta stock i röven -> bilden är bögig. Att det sedan utbrister moralpanik på forumet säger mer om forumet än mig och de med mig som tycker att bilden är bögig.
Hahaha
Ska låta mina åsikter vara osagda, men man kan ju undra hur höga löner DIF betalar dessa killar om de måste "vika ut sig" som underklädsmodeller för att få det att gå runt
Haha, tror alla väljer Gustavsson 7 dagar i veckan istället för och se dig i klänning med samma ställning, och posera.
Störtsköna killar det där alltså!
Ska låta mina åsikter vara osagda, men man kan ju undra hur höga löner DIF betalar dessa killar om de måste "vika ut sig" som underklädsmodeller för att få det att gå runt [/quote]
Haha, tror alla väljer Gustavsson 7 dagar i veckan istället för och se dig i klänning med samma ställning, och posera.
Störtsköna killar det där alltså! [/quote]
Hahaha
Störtsköna killar det där alltså!
Hahaha fyfan vad ägd jag blev där xD Ge fan i att berätta sånt skit på forumet nu