NHL 08 Xbox 360 cup
NHL 08 Xbox 360 cup
Några som vill köra en liga/cup i NHL 08 till Xbox 360?
Vill stämma av intresset.
Vill stämma av intresset.
-
Du har hittat din överman jag har haft sen -94 på megadrivestolpskott skrev:Jag är fan lätt på! När då?:D Alla som möter mig lär ha otur, är enormt skillad vettu! Har haft varje NHL sen NHL 95
Stocky, vinnaren är här

Kul att det verkar finnas intresse! Får vi ihop ett gäng så kör vi
Senast redigerad av Stocky den 2007-12-31 16:58:48, redigerad totalt 1 gånger.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Visste att han fanns nånstans där ute...Stocky skrev:Du har hittat din överman jag har haft sen -94 på megadrivestolpskott skrev:Jag är fan lätt på! När då?:D Alla som möter mig lär ha otur, är enormt skillad vettu! Har haft varje NHL sen NHL 95
Stocky, vinnaren är här
hehe

Btw, kan man inte köra både ps3 och xbox på samma nät? Jag har väll för mig att det går?
jag har haft det sen NHLPA.Stocky skrev:Du har hittat din överman jag har haft sen -94 på megadrivestolpskott skrev:Jag är fan lätt på! När då?:D Alla som möter mig lär ha otur, är enormt skillad vettu! Har haft varje NHL sen NHL 95
Stocky, vinnaren är här
hehe
(hade också ice hockey på nes)
Jaha nu kom en sån där besserwieserara skrev:jag har haft det sen NHLPA.Stocky skrev:Du har hittat din överman jag har haft sen -94 på megadrivestolpskott skrev:Jag är fan lätt på! När då?:D Alla som möter mig lär ha otur, är enormt skillad vettu! Har haft varje NHL sen NHL 95
Stocky, vinnaren är här
hehe
(hade också ice hockey på nes)

Har du det på Krysslåda 360 då?
Ja precis Live måste man ha. Sen är det bara köra!Paerka skrev:Jag har xbox 360 kan tänka mig att köra en rackare.
Dock så måste jag införskaffa xbox live gold eller vad det är eller?
Roligt ju fler det är här i från, kanadensarna blir man ju mordhotad av varje gång man vinner, och så är dom så dåliga