Jag vet att det nästan är en månad kvar, men det är faktiskt dags att samla DIF-familjen och skapa ett sjuhelvetes tryck i Globen.
Det kommer att komma 1000-2000 brynäsare till Stockholm och Globen den 2:a februari. jag tycker även att vi alla djurgårdare ska mobilisera våra styrkor inför den matchen.
Vi ska visa att det är vi som är DIF, ingen ska komma till Globen och sjunga ut oss!
Själv ska man åka på kryssning med fotbollslaget just den helgen. Kommer hem på lördagen 15.45, så jävla surt. Tydligen kunde ingen annan någon annan helg och det var bara jag som egentligen inte kunde då. Får inte se Brynäs hemma någon gång i år...
dif rules skrev:Redan gjort, det här är storsatsning 2 enligt vad alla säger. det ska vara som om brynäsarna går mot en vägg när dom entrar globen:O
3 klackbiljetter e redan iinhandlade;)
Vart har du hört att det hör är storsatsning nr 2?
Några polare som säger att nästa match med mer klack än vanligt, kommer vara mot brynäs då dom storsatsar i våran arena, och då vrider dom till det till storsatsning 2!
dif rules skrev:Redan gjort, det här är storsatsning 2 enligt vad alla säger. det ska vara som om brynäsarna går mot en vägg när dom entrar globen:O
3 klackbiljetter e redan iinhandlade;)
Vart har du hört att det hör är storsatsning nr 2?
Några polare som säger att nästa match med mer klack än vanligt, kommer vara mot brynäs då dom storsatsar i våran arena, och då vrider dom till det till storsatsning 2!
Ja det kanske stämmer. Globen borde ju också få en storsatsning
Ska försöka att på något sätt ta mig upp till Globen till den här matchen. Vore fruktansvärt kul med mycket folk. Är inte direkt van med att se mycket folk i Globen.
Jockmaniac skrev:Ska försöka att på något sätt ta mig upp till Globen till den här matchen. Vore fruktansvärt kul med mycket folk. Är inte direkt van med att se mycket folk i Globen.