Frågetråden
Haha, ser att folk blev lite fundersamma här, jag är MoDoit, fast har alltid gillat och respekterat Djurgården som lag och har alltid sett fram emot just de matcherna mer än matcherna mot andra lag, det är därför jag skriver här ibland. Och vad gäller halsduken så tänkte jag mig den som en present åt en kompis som är Djurgårdare. Det kanske förklarar saken. :)
-
Det värmer MrMoDo, trevligt att höra!MrMoDo skrev:Haha, ser att folk blev lite fundersamma här, jag är MoDoit, fast har alltid gillat och respekterat Djurgården som lag och har alltid sett fram emot just de matcherna mer än matcherna mot andra lag, det är därför jag skriver här ibland. Och vad gäller halsduken så tänkte jag mig den som en present åt en kompis som är Djurgårdare. Det kanske förklarar saken.

Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor
Jaha du menar den , den vill jag också ha
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
"Fråga difhockey" vi kanske ska vända sig ditt?viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor

Kanske är lite svårt att få in en bild om man skall fråga dom.blårandigt skrev:"Fråga difhockey" vi kanske ska vända sig ditt?viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor

- blårandigt
varför skulle de vara en bild med ?X3M skrev:Kanske är lite svårt att få in en bild om man skall fråga dom.blårandigt skrev:"Fråga difhockey" vi kanske ska vända sig ditt?viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- blårandigt
- DIF_Soldier
Hmm, om vi tänker på samma äckel-technoskit, så är det en remix som synthfjollorna gjort av Eminems låt "Without me". Techno i hallen smutsar ned DIF.viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor
Säg den glädje som varar
- blårandigt
INTE!DIF_Soldier skrev:Hmm, om vi tänker på samma äckel-technoskit, så är det en remix som synthfjollorna gjort av Eminems låt "Without me". Techno i hallen smutsar ned DIF.viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor

- blårandigt
- DIF_Soldier
Vissa har ju ingen smak för "musik" dessvärre. Jag anser iallafall att musik skapas med hjälp av instrument och inte av nån fjortis framför Music Maker.blårandigt skrev:INTE!DIF_Soldier skrev:Hmm, om vi tänker på samma äckel-technoskit, så är det en remix som synthfjollorna gjort av Eminems låt "Without me". Techno i hallen smutsar ned DIF.viktem skrev:Jaaaa, är det ingen som kan ta reda på vad den heter? Hur skulle man kunna få tag på sektariatet och fråga dom vad den heter? Annars lyssna på den nästan hemmamatch den 14e.blårandigt skrev:viktem skrev:Det är inte Crimson Tide jag tänker på, den har jag. Det är en låt som spelas precis innan andra perioden ska börja! En techno-låt som b.la. spelades mot Skellefteå och mot Luleå 5/1. Någon som vet vad den kan heta? Varje match innan andra perioden, precis innan domarn ska släppa pucken så går den. Snälla om någon vet så säg det. Tack på förhand / Viktor
Säg den glädje som varar