Timrå IK - Djurgårdens IF, 12/1 2008
Timrå IK - Djurgårdens IF, 12/1 2008
Timrå borta och Järnkaminerna anordnar resa. Det är en lång resa, men det är ju trots allt lördagsmatch. Kolla JK:s hemsida för mer info: http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=4473!
Syns vi där?
Syns vi där?
Jag ska inte dit iaf men nu är det dags för en bortaseger för DIF. 2 raka utan seger för DIF som brukar vara ett hyfsat starkt borta lag. Och efter den tunga förlusten mot Modo är det dags att rycka upp sig mot ''skoterraggarna''. Nu har väl DIF inte haft domarna på sin sida men jag tycker att det är onödigt att lägga kraft på sådant som inte kan ändras. Om domaren har tagit ett beslut så står han fast vid det. Jaja, får hoppas att DIF tar en bortaseger nudå.
-
- Säsongskort: Ja
Jag har biljetten klar, hoppas på många tillresta från klackenTofflan91 skrev:kan man vänta sig nåra djurgårdare här på lördag? , det skulle vara skojj att äntligen få höra lite röster i Eon..

Nån som har koll på hur många som kommer upp?
Tråkigt om det skulle bli fler poliser och vakter i klacken än djurgårdare..
Sanera idrotten
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
Det har skrivit upps sig 0 personer hittills så...Viper skrev:Jag har biljetten klar, hoppas på många tillresta från klackenTofflan91 skrev:kan man vänta sig nåra djurgårdare här på lördag? , det skulle vara skojj att äntligen få höra lite röster i Eon..![]()
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
-
Vadå 0 personer uppskrivna? Två minibussar är klara.dif rules skrev:Det har skrivit upps sig 0 personer hittills så...Viper skrev:Jag har biljetten klar, hoppas på många tillresta från klacken :DTofflan91 skrev:kan man vänta sig nåra djurgårdare här på lördag? , det skulle vara skojj att äntligen få höra lite röster i Eon..
Ta reda på fakta innan du skriver något.
- Lee Harvey Oswald
Har inga store förhoppningar om poäng i denna match.
TIK är helt klart med på listan ”ingen bortapoäng här inte", där man även hittar Mora, MoDo, Frölunda & Luleå
(även om det blivit nån pinne i Coop Arena på slutet).
Iofs snodde vi en poäng sist i E.On-ladan.
Skulle sitta fint med nån till ”bonuspoäng” men då måste försvarsspelet styras upp, det har läckt lite väl mycket bakåt det senaste matcherna
TIK är helt klart med på listan ”ingen bortapoäng här inte", där man även hittar Mora, MoDo, Frölunda & Luleå
(även om det blivit nån pinne i Coop Arena på slutet).
Iofs snodde vi en poäng sist i E.On-ladan.
Skulle sitta fint med nån till ”bonuspoäng” men då måste försvarsspelet styras upp, det har läckt lite väl mycket bakåt det senaste matcherna
Det stog i jk:s forum att så var fallet ju:S men aja de här var väl najjs:DJohn älskar DIF! skrev:Vadå 0 personer uppskrivna? Två minibussar är klara.dif rules skrev:Det har skrivit upps sig 0 personer hittills så...Viper skrev:Jag har biljetten klar, hoppas på många tillresta från klackenTofflan91 skrev:kan man vänta sig nåra djurgårdare här på lördag? , det skulle vara skojj att äntligen få höra lite röster i Eon..![]()
Ta reda på fakta innan du skriver något.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem