SHL 21/22: Djurgårdens IF - Brynäs 9/2
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Brynäs
VAD I HELVETE HÅLLER DE PÅ MED?! Vidriga jävla tattare!
Sänk Tima nästa. Ez
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
MEN FÖR HELVETE
Din fråga är örligt menad så jag ska försöka ge mitt lekmanna-svar på den.Ärlighetvararlängst skrev: ↑2022-02-09 20:59:10 Bergfors: 1 poäng (1 assist) på 33 matcher. Hur kommer det sig?
DIF Hockey s21/22 är ett dåligt hockeylag pga felaktiga värvningar, skador på spelare med lång skadehistorik osv. Bergfors ska ju inte leda ett SHL-lag. Han ska vara en energispelare som gör skitjobbet osv. Så. Min lekmanna-analys är: Bergfors är inte sämre eller bättre än föregående säsonger men hans omgivning känns sämre än någonsin. Blajblaj från mig men..
Aja.. Hoppas han gör en jävla massa pinnar i slutet då allt ställs på sin spets!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förbannade jävla brunsåsraggare!!! Hur ful får man bli! Ska inte det där vara matchstraff och avstämning (enligt lege artis SHL)?
Stolt, men aldrig nöjd
-
Sänk honom när han kommer ut
-
Men fy fan domarn
Låt det inte bli dom idioterna som får förstöra ikväll igen!
Låt det inte bli dom idioterna som får förstöra ikväll igen!
Senast redigerad av Detblir3poäng den 2022-02-09 21:08:45, redigerad totalt 1 gånger.
Nej, nu får det faaan vara nog med de här jävla pajaskonsterna domarna håller på med!
Stolt, men aldrig nöjd
Skiten spelare blir utvisade för 2022 är så fruktansvärt larvigt.. och sättet spelare (i alla lag) greppar klubba för att få med sig en haknings-2a är bara äckel.
Timashov kom ut 3 min för tidigt. Bruna spelaren håller i klubban. DIF - Timashov, samma straff.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Rödin visste EXAKT vad han gjorde
Så sjukt trött på det, och sådant borde proffessionella domare se och genomskåda. Så trött på skiten!
Stolt, men aldrig nöjd
Salak simmar runt mycket men han tar fan puckarna också. Ruskigt snabb i sidled men riskabelt med returer.
Klass än så länge. Förväntar mig inget annat.
Klass än så länge. Förväntar mig inget annat.
Wikegårds järnkaminer
Det som är tråkigt är att domarna inte klarar av att se när spelarna fuskar så jävligt.. Så, kanske ska domarna sluta ta hakningar på effekt och bara ta på såna de faktiskt ser är hakningar...