gaspo skrev: ↑2022-02-08 20:23:32
Vi ska alltså lira en junis back som är 1,66m lång imorgon. In med två backar och en center nu för fasen.
Jisses... Motståndarna behöver ju inte ens tackla honom!
Nåja, det är möjligt att ni får rätt men vi behöver ju inte måla faan på väggen än. Enligt forumet så har vi ju ingen som kan spela så varför inte ta en flygande köttbulle som styr upp försvaret
Han blir den kortaste i ligan om jag sett rätt. Tyler Kelleher är 168 cm och Ryan Lasch 170 cm. Dessa är forwards vilket är en stor skillnad, men inga dussinlirare direkt...
Vi ska alltså lira en junis back som är 1,66m lång imorgon. In med två backar och en center nu för fasen.
Inte den typen av back. Tänk Nardella fast egen produkt... och kanske bättre tom.
Har du något på fötterna eller är du bara en sucker för egna produkter? Inte sett honom själv, och är ju vida känt att backar brukar ha oerhört lång inkörningstid på seniornivå till skillnad från forwards. Speciellt backar som saknar kilon.
Inte den typen av back. Tänk Nardella fast egen produkt... och kanske bättre tom.
Har du något på fötterna eller är du bara en sucker för egna produkter? Inte sett honom själv, och är ju vida känt att backar brukar ha oerhört lång inkörningstid på seniornivå till skillnad från forwards. Speciellt backar som saknar kilon.
Nja jag har främst sett honom i DIF juniorsammanhang på tv/datorn och det innebär ju inte seniormotstånd så du har en poäng. Men backarnas inkörningstid på seniornivå tycker jag handlar mycket om mognad i spelet samt temposkillnaderna och hur duktiga elitforwards är på att skydda pucken. Men det är just där tror jag vi hittar anledningen till att han får chansen. Det är ingen snurrfintsjocke på blå som inte klarar defensiven av vad jag sett utan bär ansvaret i juniorernas förstafemma på ett moget sätt. Sen ÄR det ju ett väldigt stort steg upp till SHL-nivå så det blir spännande att se men jag tror absolut att han kan bidra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alex Brännstam kallas hem för att slutföra säsongen här.
Betyder det att det inte blir någon värvning, eller är det så att man ändå vil bredda kanske. Oklart, men jag börjar bli nervös på riktigt.
Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-09 13:17:37
Betyder det att det inte blir någon värvning, eller är det så att man ändå vil bredda kanske. Oklart, men jag börjar bli nervös på riktigt.
Ja. Känns rejält uppgivet. ”Nuvarande lag ska vända skeppet. Onödigt bra backar…”
Ja. Känns rejält uppgivet. ”Nuvarande lag ska vända skeppet. Onödigt bra backar…”
Får ju hoppas att det är för att just bredda oavsett. Vi har 6 stycken friska backar, blir 7 med Brännstam.
Bastis skrev: ↑2022-02-09 13:23:47
Jag är rädd för att det betyder att Gragnani kan bli borta ett tag.. Nu måste Stoppel jobba in ett par namn illa kvickt!
Såja, ett inlägg som håller sig till topic!
Jag tror att det är för att gardera sig om det fortsätter med skador, även om vi värvar.
Bastis skrev: ↑2022-02-09 13:23:47
Jag är rädd för att det betyder att Gragnani kan bli borta ett tag.. Nu måste Stoppel jobba in ett par namn illa kvickt!
Gragnani? Han är väl inte trasig?
Han hade gått av träningen häromdagen.
Förhoppningsvis spelar han men detta fick mig att bli orolig..
Jimmy Peterson skrev: ↑2022-02-09 13:47:40
Detta är silly-tråden, inte en antivaxxartråd. Har raderat alla inlägg och svar så att vi kan återgå till ämnet.
Ja men vafan!!!
Jag har för fan tagit fler vaxxinsprutor denna säsong än vad vi har fått in heta nyförvärv.
Tänk om vi bara kunde få in någon som sprutar in fler poäng än vad det sprutas in antikroppar i mitt blod
Klättrar ju på väggarna här. Bara 5dagar kvar till deadline.