Timrå spelade onödigt bra tycker jag, skönt att Rögle ändå vann.
Säsongen 21/22
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
OK då rostar vi för att spela 7 bortamatcher i Sundsvall...Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-02-08 15:34:09
DIF är seriens överlägset sämsta hemmalag, hittills 15p av 51 möjliga.
Jag är nog också lite inne på att i ett Play Out, för ett lag som DIF, då vänds kanske hemmaplansfördelen till en nackdel
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 21/22
Min känsla är ändå att Timrå är bättre än Malmö. Dom gjorde ingen dålig match.
Avskaffa tre mot tre.
- Harmageddon
Säsongen 21/22
Lite märklig coachning på slutet dock
Man tar ut målvakten, får PP, tar in målvakten igen, tar ut målvakten när det är några sekunder kvar av PP och sen rinner det ur sanden.
Annars vet jag inte hur många frilägen som Timrå bränner men när det väl sitter är det kliniskt. Men de kanske siktar in sig inför komma skall
Man tar ut målvakten, får PP, tar in målvakten igen, tar ut målvakten när det är några sekunder kvar av PP och sen rinner det ur sanden.
Annars vet jag inte hur många frilägen som Timrå bränner men när det väl sitter är det kliniskt. Men de kanske siktar in sig inför komma skall
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Säsongen 21/22
Hur gick det för h*ran då? Lika klappkass som vanligt? Eller han kanske är avstängd fortfarande.
Säsongen 21/22
Kändes det inte som Rögle slarvade en hel del? Släppa två mål i eget PP t.ex. De kändes inte helt påkopplade. Men, skönt att de ändå vann båda matcherna.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 21/22
Och i frustrationens spår kör han på en domare och blir avstängd.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 21/22
Inför kvalet kan vi väl kolla vad gamla knäkrossaren Andrei Lyulin pysslar med? Om han har tid att lira någon minut och säga hej till nr 46.....
-
Säsongen 21/22
Ser loj ut på senaste enligt Sanny. Något som forumet pratat om innan.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-02-09 10:42:43Och i frustrationens spår kör han på en domare och blir avstängd.
-
Säsongen 21/22
Borde det inte vara en enorm fördel för oss att möta Malmö kontra Timrå i ett potentiellt kval?
Fagervall var liksom precis där. De kommer inte hinna göra drastiska förändringar i spelet som sedan ska sitta till 110%. I mångt och mycket kommer det förmodligen vara samma grundspel som han var med och skapade. Småbrister på spelare och målvakter vet han också.
Fagervall var liksom precis där. De kommer inte hinna göra drastiska förändringar i spelet som sedan ska sitta till 110%. I mångt och mycket kommer det förmodligen vara samma grundspel som han var med och skapade. Småbrister på spelare och målvakter vet han också.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 21/22
Jag känner liknande. Och att Malmö var som bäst i början av säsongen och Timrå har bara blivit bättre in på säsongen. Men vi kommer förmodligen få möta det lag av dom som är i sämst form i slutändan.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-09 12:57:25 Borde det inte vara en enorm fördel för oss att möta Malmö kontra Timrå i ett potentiellt kval?
Avskaffa tre mot tre.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 21/22
Jag vill absolut INTE möta Malmö. Alsenfelt kan spika igen 4 raka matcher om han bara är på humör.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-09 12:57:25 Borde det inte vara en enorm fördel för oss att möta Malmö kontra Timrå i ett potentiellt kval?
Malmös laguppställning är betydligt mer namnkunnigt. De har et lag som ska kunna utmana om top 6.
Så, blir Timrå enkelt? Nej, det kommer såklart bli tufft det med. Men jag tycker vi ska ha en klart större chans mot Timrå.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Säsongen 21/22
Precis. Känner samma angående formen. Kan vi toppa formen nu (har inget val, lol) plus att vi har motståndarens några månader gamla headcoach i båset, så kan vi säkert skrälla.Mattias_87 skrev: ↑2022-02-09 13:01:05Jag känner liknande. Och att Malmö var som bäst i början av säsongen och Timrå har bara blivit bättre in på säsongen. Men vi kommer förmodligen få möta det lag av dom som är i sämst form i slutändan.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-09 12:57:25 Borde det inte vara en enorm fördel för oss att möta Malmö kontra Timrå i ett potentiellt kval?
-
Säsongen 21/22
Det kan Salak också. Och Alsenfelt har inte varit bra.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-02-09 13:03:58Jag vill absolut INTE möta Malmö. Alsenfelt kan spika igen 4 raka matcher om han bara är på humör.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-09 12:57:25 Borde det inte vara en enorm fördel för oss att möta Malmö kontra Timrå i ett potentiellt kval?
Malmös laguppställning är betydligt mer namnkunnigt. De har et lag som ska kunna utmana om top 6.
Så, blir Timrå enkelt? Nej, det kommer såklart bli tufft det med. Men jag tycker vi ska ha en klart större chans mot Timrå.
Vi hade ett potentiellt guldlag när vi åkte ur.
Du menar att Fagervall i båset som tränat Malmö typ i förrgår inte är en fördel? Det tror jag, garanterat.