Skadetråden
-
Skadetråden
Sörensen efter en träning står och pushar för att fylla Hovet på Onsdag i klippet på sociala medier.
Räknar med att han är tillbaka då.
Skadetråden
Man är ju förmögen att prata med hjärnskakning ochh han är ju ändå lagets kapten, så behöver inte betyda ett dyft egentligen. Men hoppas kan man ju!Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 08:27:07 Sörensen efter en träning står och pushar för att fylla Hovet på Onsdag i klippet på sociala medier.
Salak bör väl stå någon av matcherna också.
-
Skadetråden
Nej det är självklart. Men det var positiva vibbar redan förra veckan från Hockeynews och nu kändes det lite som en informell uppdatering att han kommer spela. Så hoppas det.Manijock skrev: ↑2022-02-07 09:52:25Man är ju förmögen att prata med hjärnskakning ochh han är ju ändå lagets kapten, så behöver inte betyda ett dyft egentligen. Men hoppas kan man ju!Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 08:27:07 Sörensen efter en träning står och pushar för att fylla Hovet på Onsdag i klippet på sociala medier.
Håller med. Han borde få stå nu. Och han bör få göra det en del nu innan potentiellt kval.
Skadetråden
Bättre att han går in och stänger igen mot Luleå på lördagNattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 10:22:05Nej det är självklart. Men det var positiva vibbar redan förra veckan från Hockeynews och nu kändes det lite som en informell uppdatering att han kommer spela. Så hoppas det.Manijock skrev: ↑2022-02-07 09:52:25Man är ju förmögen att prata med hjärnskakning ochh han är ju ändå lagets kapten, så behöver inte betyda ett dyft egentligen. Men hoppas kan man ju!Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 08:27:07 Sörensen efter en träning står och pushar för att fylla Hovet på Onsdag i klippet på sociala medier.
Håller med. Han borde få stå nu. Och han bör få göra det en del nu innan potentiellt kval.
Skadetråden
Skulle det inte komma en uppdatering kring skadeläget idag?
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Ingen förlust rent sportsligt dock. Mer glädjande är ju att Sören väntas spela matchen den 9:e.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
Ny skada på en back. Pontus Johansson, 4-6 veckor. Herregud.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Oj, i min bok går han klart före Hedström. Mer kreativ, rörligare, skickligare. Både två bjuder däremot på en del misstag.Momentumet skrev: ↑2022-02-07 18:14:17Ingen förlust rent sportsligt dock. Mer glädjande är ju att Sören väntas spela matchen den 9:e.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Ingen back som jag kommer att sakna dags nu att lyfta upp Odelius som har klart större registerNattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
Skadetråden
Äntligen en skada som INTE drabbar en sportsligt viktig spelare. Det här är väl snarare längst längst ner på listan! Viktigt med Sören!
-
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.

Det är verkligen helt jävla otroligt.
Nu är jag förvisso ingen stark förespråkare av Pontus Johansson och tycker han sett ganska eljest ut rätt länge.. men ska det verkligen ALDRIG ta slut?
25/4-2025
Skadetråden
Han är väl utbränd efter alla vakna nätter oroandes över hans riktiga klubbs emblem.....förevigtdjurgården skrev: ↑2022-02-07 19:30:13Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
Ny skada på en back. Pontus Johansson, 4-6 veckor. Herregud.![]()
![]()
Nu är jag förvisso ingen stark förespråkare av Pontus Johansson och tycker han sett ganska eljest ut rätt länge.. men ska det verkligen ALDRIG ta slut?
Kan stanna på frånvarolistan!
Skadetråden
Inget. Jäkla. Bakslag. Nu.Momentumet skrev: ↑2022-02-07 18:14:17Ingen förlust rent sportsligt dock. Mer glädjande är ju att Sören väntas spela matchen den 9:e.Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
Skadetråden
Hahaha... Loggan-gate påverkar honom rejältManijock skrev: ↑2022-02-07 19:50:02Han är väl utbränd efter alla vakna nätter oroandes över hans riktiga klubbs emblem.....förevigtdjurgården skrev: ↑2022-02-07 19:30:13Nattuggla_ skrev: ↑2022-02-07 18:12:05Kom ut nu precis.
Ny skada på en back. Pontus Johansson, 4-6 veckor. Herregud.![]()
![]()
Kan stanna på frånvarolistan!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skadetråden
Rätt tråkigt att se att detta forum trackar ned på en av de mest lovande backarna vi fått fram på flera år.
Inte många som har tillåtelse för att se dem blomma ut hos oss. Pontus gör nog helt rätt då som drar till en klubb som älskar offensiva och spelskickliga backar.
Vill minnas att Erik Gustafsson var måttligt populär han med. Samma minne har för sig att han också drog till Frölunda.
Kämpa Johansson. Nu fick vi en klart sämre backsida. Tyckte mig se att Fagervall hade fattat att Johansson skulle ha mer istid än vad Falk tyckte.
Inte mycket som går vår väg i vinter.
Inte många som har tillåtelse för att se dem blomma ut hos oss. Pontus gör nog helt rätt då som drar till en klubb som älskar offensiva och spelskickliga backar.
Vill minnas att Erik Gustafsson var måttligt populär han med. Samma minne har för sig att han också drog till Frölunda.
Kämpa Johansson. Nu fick vi en klart sämre backsida. Tyckte mig se att Fagervall hade fattat att Johansson skulle ha mer istid än vad Falk tyckte.
Inte mycket som går vår väg i vinter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm