SHL 21/22: Djurgårdens IF - Rögle 3/2
-
Frågan är vad detta gör mentalt.
Man är värd så mycket mer och samtidigt förlorar både Timrå och Malmö.
Spelet är iallafall mycket bättre än tidigare och jag tycker man växer mer och mer. Fortfarande mycket poäng att spela om och som sagt, varken Timrå eller Malmö med poäng ikväll. Bara att bita ihop, ingen kommer ställa domaren till svars i vilket fall.
Spelet är iallafall mycket bättre än tidigare och jag tycker man växer mer och mer. Fortfarande mycket poäng att spela om och som sagt, varken Timrå eller Malmö med poäng ikväll. Bara att bita ihop, ingen kommer ställa domaren till svars i vilket fall.
SHL-Jenny har givit tillåtelse att skjuta på alla matcher fram tills nästa onsdag då vi äntligen är kvitt alla jävla förkylningsrestriktioner, bara lagen är överens. Såå… dags för DIF skjuta på måndagens hemmamatch mut fuleå och att vi fyller Hovet framöver!Skidlöparn skrev: ↑2022-02-03 21:12:22 Sjukt segt…
Känslan är att vi vunnit den här bataljen med publik, vilket är extra surt. Står det och väger så där i tredje brukar vi ändå kunna sjunga in pucken.
Stolt, men aldrig nöjd
Det viktigaste är ju att hitta en bra lir till kvalet, vilket ser betydligt bättre ut senaste 5 undantaget ÖöörebroNattuggla_ skrev: ↑2022-02-03 21:16:39 Frågan är vad detta gör mentalt.
- Lee Harvey Oswald
Hjälp så olika man kan se på saker.
Jag tycker period 1 & 2 var direkt usla från oss, ett effektivt rbk hade stängt detta redan i första.
Men det spelar mindre roll, vi är iaf nära poäng och vek inte ner oss som mot Örebro
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Sur förlust. Oavsett så kommer vi få kvala. Men det hade varit kul att göra Timrå och Malmö lite svettiga.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför är var och varannan som dömer hjärnskadad?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det ska vi göra i kvaletMattias_87 skrev: ↑2022-02-03 21:18:33 Sur förlust. Oavsett så kommer vi få kvala. Men det hade varit kul att göra Timrå och Malmö lite svettiga.
- Harmageddon
Skulle inte förvåna mig att Harnebring dömer i den serien bara för att. Fy fan detta var lika surt som Växjö matchen fast ännu surare idag.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-03 21:19:45Det ska vi göra i kvaletMattias_87 skrev: ↑2022-02-03 21:18:33 Sur förlust. Oavsett så kommer vi få kvala. Men det hade varit kul att göra Timrå och Malmö lite svettiga.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Nåja, tycker ändå vi börjat resa oss ur askan, ljusglimtarna blir fler och fler
Då kan han ju betala tillbakaHarmageddon skrev: ↑2022-02-03 21:23:10Skulle inte förvåna mig att Harnebring dömer i den serien bara för att. Fy fan detta var lika surt som Växjö matchen fast ännu surare idag.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-03 21:19:45Det ska vi göra i kvaletMattias_87 skrev: ↑2022-02-03 21:18:33 Sur förlust. Oavsett så kommer vi få kvala. Men det hade varit kul att göra Timrå och Malmö lite svettiga.
Att Harnebring ens får döma över div 5 är en sån jävla gåta, han har kostat oss 3-5 poäng och kanske 50 miljoner. Att Inte SHL har nåt litet krav på sin domarkår är helt förkastligt. Match efter match oavsett lag så kliver domare in med huvudrollen och påverkar resultat felaktigt, nu är vi riktigt drabbade av superklåparen Harnebring så det vore ju kul att slippa han resten av säsongen, men då fanskapet bor i Sigtuna så lär han dyka upp på hovet för att ge motståndarna poäng
Alla till och med Rögle spelaren förväntade sig att domaren skulle hitta pipan