Per-Allan skrev: ↑2022-01-23 20:50:00
Match både lördag och söndag.
Inte jättepopulärt att gå båda dagarna speciellt om man har fru/man barn/barnbarn som man vill hinna umgås med på helgen.
Vad är det för fru/barn/barnbarn som inte begriper att Hovet är bästa platsen att umgås på?!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Publiksiffra 781…… inte en chans, måste ha varit fler. jag var där både lördag och söndag och att det skulle skilja dug 1500 mellan de matcherna….. orimligt….. lika orimligt som att det bara skulle varit dryga 100 per sektion….
Visst egentligen är det skitsamma, och alldeles för lågt…..men rätt borde vara rätt……
Difrojo skrev: ↑2022-01-23 21:23:13
Publiksiffra 781…… inte en chans, måste ha varit fler. jag var där både lördag och söndag och att det skulle skilja dug 1500 mellan de matcherna….. orimligt….. lika orimligt som att det bara skulle varit dryga 100 per sektion….
Visst egentligen är det skitsamma, och alldeles för lågt…..men rätt borde vara rätt……
Dottern har samma bild som dig och va där både lördag och söndag enligt henne så såg det ut att va nästan lika mycket bägge dagarna
sauron skrev: ↑2022-01-23 20:04:10
Alltså, är jag den enda som tycker att det knappt var en tvåa? Sören måste hålla koll på sin omgivning och vara beredd på att det kommer att smälla. Tragiskt att det resulterade i skada, men inte fult.
Håller med till 100%.
Jag har skrivit det 100 ggr förr och gör det igen. Jocke Lindström åker inte på sådana där smällar. Bara en tidsfråga innan en tackling skulle träffa Sörensen fel. Han kastar sig gång på gång in i situationer utan att skydda sig på ett bra sätt.
Men såklart tråkigt som fan med skadan. Sörensen behövs såklart frisk framöver. Vi behöver mer spets. Istället blir vi nu av med spelare efter spelare.
Enda positiva med Sörens frånvaro är att vi får ett kreativare och bättre pp.
Dick är klasser bättre i den positionen.
Bara trist att det ska behövas en skada för att åstadkomma det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
sauron skrev: ↑2022-01-23 20:04:10
Alltså, är jag den enda som tycker att det knappt var en tvåa? Sören måste hålla koll på sin omgivning och vara beredd på att det kommer att smälla. Tragiskt att det resulterade i skada, men inte fult.
Håller med till 100%.
Jag har skrivit det 100 ggr förr och gör det igen. Jocke Lindström åker inte på sådana där smällar. Bara en tidsfråga innan en tackling skulle träffa Sörensen fel. Han kastar sig gång på gång in i situationer utan att skydda sig på ett bra sätt.
Men såklart tråkigt som fan med skadan. Sörensen behövs såklart frisk framöver. Vi behöver mer spets. Istället blir vi nu av med spelare efter spelare.
Enda positiva med Sörens frånvaro är att vi får ett kreativare och bättre pp.
Dick är klasser bättre i den positionen.
Bara trist att det ska behövas en skada för att åstadkomma det.
Är inne på lite samma spår som er. Nu har inte jag vevat sekvensen fler gånger än vad man fick se på reprisen. Men tycker det såg ut som att Sören undviker en axel i huvudet pga. att han gör sig lite högre i själva kontaktögonblicket. Men är frågan om nästan Sören själv orsakar att hjälmarna slår ihop?
Har lite dålig koll på spelsekvensen som föregick. Men Sörensen går ju in väldigt lågt mot sarg för att hämta puck och har väl en spelare alldeles på sidan. Där kanske min åsikt skiljer sig och jag menar att det är inte direkt oansvarigt av Sörensen att ej ha koll på tredjegubben som kommer framifrån.
Difrojo skrev: ↑2022-01-23 21:23:13
Dottern har samma bild som dig och va där både lördag och söndag enligt henne så såg det ut att va nästan lika mycket bägge dagarna
Roade mig med att räkna alla på motsatta långsidan, halva kortsidan och hyllan. Då kom jag upp i 350 personer. Så tycker att officiella siffran låter rimlig. Finns heller ingen anledning att gå ut med en lägre siffra.