SHL 21/22: Djurgårdens IF - Oskarshamn 23/1
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan vi säga att vindarna har vänt nu eller var Oskarshamn halvbra?
Jävligt skönt med 3 poäng!
Tyvärr har man ändå jävligt svårt att glädjas över denna vinst, återigen kollapsade försvarsspelet + hjärnskakningen på Sören...
Nee, IKO bjöd oss på dessa 3 poäng.
Tyvärr har man ändå jävligt svårt att glädjas över denna vinst, återigen kollapsade försvarsspelet + hjärnskakningen på Sören...
Nee, IKO bjöd oss på dessa 3 poäng.
- Harmageddon
Gå till Arbetsförmedlingen och prata med en kurator om varför han inte värvade Dick!
Grymt jobbat hela laget och starkt att komma tillbaks i sista perioden. Denna gång lyckades vi bära tre poäng ist för två. Helt klart en positiv sak
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
-
Detta trodde jag aldrig när Oskarshamn gjorde 2-2. Underbara 3 poäng ikväll. Hoppas att Sören bara är mörbultad och tillbaka inom en snar framtid
- diftobbe89
Starkt gubbar, så jävla underbart. Men Ludvig du har fan sjunkit i mina ögon, ett sånt stort och tufft skägg men en sån mjukis inombords, pinsam sekvens faktiskt. ALLA i en stark grupp måste stå upp för sitt lag där och inte tillåtas bli förnedrad. Nog om det. Tack Dick.
Spela fult
Jag uppfattade att Sören tog sig mot kinden efter smällen, så jag hoppas och tror att han bara gick av som en försiktighetsåtgärd. Vi vet förhoppningsvis senast imorgon.
Skönt med tre poäng. Skiter i hur vi får dom.
Skönt med tre poäng. Skiter i hur vi får dom.
Nja och ja. Sören har ingen riktig koll. Men den uppåtgående rörelsen i tacklingen är det Wilson-varning på. Respektlöst och han hade gott kunnat få 5 eller 2+10 men kanske inte game.
Senast redigerad av Praetori den 2022-01-23 20:24:35, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Rhett säger Fimpen på svengelska i intervjun

-
- Säsongskort: Ja
Håller med, det är skillnad på en tom Nilsson tackling och denna, om ni förstår vad jag menar. Tom är en gentleman jämfört med denna pajas!
Jag är riktigt glad vi gör en riktigt bra match undantaget då vi blir DIF 2021 passiva i 10 minuter i tredje, Sen är det klantiga utvisningar som IOK tar, men bjuder på 3 pinnar tycker jag absolut inte IOK gör, nånstans måste vi vinna denna typ av matcher för att bygga självförtoende så vi inte får koma som vi fick ett tag i tredje. Sen är det riktigt surt med sörenssen
Senast redigerad av ken1968 den 2022-01-23 20:28:00, redigerad totalt 1 gånger.
- MarcusDaze
Fixade ovan åt dig

Tycker Williams passning till Rhett får för lite cred. Visst Canata ska inte ut där, men ett jävla konstnummer. I övrigt Dick... Vad säger man? Vågar LOVA att om inte Jocke snålat bort Dick halva denna säsongen så hade vi inte legat där vi ligger. Med en normal vettig människa som sportchef ifjol hade Axelsson erbjudits ett kontrakt när han bad om det där vid December Så bra och så viktig är han. Sen är det usel coachning att lira Fimpen som center mot deras bästa enhet. Två ggr om dessutom! Direkt uselt av Falken som kostade oss två mål i arslet.
Känns ändå som ett trendbrott. Det sedvanliga raset! Men tror att faktumet att vi till slut löste det, tur eller inte, ändå är sjukt viktigt för fortsättningen. Viktigast är dock att Sören inte missar resten nu. Hjärnskakningsgården fortsätter att ödelägga karriärer!
Shilling kan segla upp som ett riktigt praktfynd. Utan tvekan bästa back. Gragnani var enorm fram till sista perioden där han fan i mig helt plötligt blev sämst(undantaget Bengtsson i vanlig ordning). Motbevisa mig Rasmus, men du hanterar pucken som en jävla handgranat i ett soprum. Spelade du med en badboll ifjol eller vad tusan är grejen?
Känns ändå som ett trendbrott. Det sedvanliga raset! Men tror att faktumet att vi till slut löste det, tur eller inte, ändå är sjukt viktigt för fortsättningen. Viktigast är dock att Sören inte missar resten nu. Hjärnskakningsgården fortsätter att ödelägga karriärer!
Shilling kan segla upp som ett riktigt praktfynd. Utan tvekan bästa back. Gragnani var enorm fram till sista perioden där han fan i mig helt plötligt blev sämst(undantaget Bengtsson i vanlig ordning). Motbevisa mig Rasmus, men du hanterar pucken som en jävla handgranat i ett soprum. Spelade du med en badboll ifjol eller vad tusan är grejen?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Härligt med vinst. En sak som är säker är att Dick alltid gör skillnad.
Tror det finns möjlighet att Sörensen inte blir borta för länge då den inte tog rakt i skallen.
Tror det finns möjlighet att Sörensen inte blir borta för länge då den inte tog rakt i skallen.
Avskaffa tre mot tre.
Manijock skrev: ↑2022-01-23 20:28:57 Tycker Williams passning till Rhett får för lite cred. Visst Canata ska inte ut där, men ett jävla konstnummer. I övrigt Dick... Vad säger man? Vågar LOVA att om inte Jocke snålat bort Dick halva denna säsongen så hade vi inte legat där vi ligger. Med en normal vettig människa som sportchef ifjol hade Axelsson erbjudits ett kontrakt när han bad om det där vid December Så bra och så viktig är han. Sen är det usel coachning att lira Fimpen som center mot deras bästa enhet. Två ggr om dessutom! Direkt uselt av Falken som kostade oss två mål i arslet.