captcash skrev: ↑2022-01-23 19:21:54
Herregud, är det verkligen mitt DIF vi ser idag? Jag känner inte igen dem ett skit från hur de har spelat denna säsongen! Idag känns de ju nästan som ett riktigt hockeylag som på allvar vill kämpa och vinna matcher! Är det dicken som kommit in och satt ner foten och börjat kräva lite saker eller?
Jag känner mig glad av att kolla hockey igen, blir ju fan tårögd!
Dick och Shilling... Gragnani är på isen! Det gör stor skillnad.
Men hur mycket har vi slösat bort under åren med Musse egentligen? Hade vi vunnit guld finalåret utan honom? Sen han entledigades från PP har vi ju för fan flugit. Och då hade vi ändå bättre spelare förr?
captcash skrev: ↑2022-01-23 19:21:54
Herregud, är det verkligen mitt DIF vi ser idag? Jag känner inte igen dem ett skit från hur de har spelat denna säsongen! Idag känns de ju nästan som ett riktigt hockeylag som på allvar vill kämpa och vinna matcher! Är det dicken som kommit in och satt ner foten och börjat kräva lite saker eller?
Jag känner mig glad av att kolla hockey igen, blir ju fan tårögd!
Håller med klar den bästa arbetsinsatsen i åt kan vi kriga som vi gjort i dom två första i tredje så ser det bra ut och nåt vi verkligen kan bygga vidare på.
#10 skrev: ↑2022-01-23 19:27:28
Hur fan kunde Jocken inte vilja ha Dicken inför i år, det är den största gåtan
Det är väl få saker som Jocke gjorde denna säsong som gjorde laget bättre. Dicken har minst 3 säsonger till om han vill och är vill träna på hög nivå. Så signa dicken på minst två eller tre säsonger till tidigt denna gång.
Vi åker skridskor, flyttar puck och spelar en rätt enkel och primitiv ishockey. Det dras inga vidare växlar, det är inget system som ska ha någon magisk effekt utan det är hårt och enkelt arbete.
Skruva till det här lite till så är jag inte orolig för kvalet längre. Tycker faktiskt det ser, med säsongens mått mätt, bra ut.
#10 skrev: ↑2022-01-23 19:27:28
Hur fan kunde Jocken inte vilja ha Dicken inför i år, det är den största gåtan
Det är väl få saker som Jocke gjorde denna säsong som gjorde laget bättre. Dicken har minst 3 säsonger till om han vill och är vill träna på hög nivå. Så signa dicken på minst två eller tre säsonger till tidigt denna gång.
Skulle han lyckas hålla kvar oss iår tror jag han är ganska nöjd med det avslutet.