SHL 21/22: Djurgårdens IF - Oskarshamn 23/1
Ett par saker. Vad mycket enklare det blir när man faktiskt använder hjärnan i egen zon? Shilling och Gragnani är rena fröjden att se. Verkar har smittat av sig på både Arnesson och Warg också. Grymt kul att se! Enkla lösningar som kortar tiden i egen zon markant. Leder inte alltid till farliga anfall, men vet ni vad? Det är okej. Mun efter magsäck.
Besviken på Sörensen, Rensfeldt och Eklund. Helt plötsligt så är de tidigare stjärnorna i bakvattnet. Måste ha lite mer adress i anfallszon. Nu hänger allt på Ceder. Även Dick visar att det inte är vilket nyförvärv som helst.
Berglund... Älskar gnugget, men tyvärr, han har inte kroppen för SHL. Du kommer långt med vilja och pondus, men inte hur långt som helst. Måste bli starkare och smartare.
Besviken på Sörensen, Rensfeldt och Eklund. Helt plötsligt så är de tidigare stjärnorna i bakvattnet. Måste ha lite mer adress i anfallszon. Nu hänger allt på Ceder. Även Dick visar att det inte är vilket nyförvärv som helst.
Berglund... Älskar gnugget, men tyvärr, han har inte kroppen för SHL. Du kommer långt med vilja och pondus, men inte hur långt som helst. Måste bli starkare och smartare.
Jag hoppas att vi alltid premierar seniorspelarna före j20-grabbarna. Dels för att det är så det bör vara. Våra seniorspelare ska vara bättre och dels för att de är med A-laget för att lära, inte bära.South_Exil skrev: ↑2022-01-23 18:54:10 Hur många chanser ska Bergfors få?
Varför spelas inte Lekkerimäki.
En av få som gjort spelmål den senaste tiden…
Nu fick han ett byte där men ge han gärna fler.
Spela J Lekkerimäki i korta delar!
Och hur många chanser Bergfors ska få så.. så länge som han slier och jobbar i varje byte, vilket han grö, så ska han spela mycket i varje match tills dess att han inte längre spelar hos oss.
Så tycker jag.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Nu får vi ta ut puckarna ordentligt ur egen zon, dom hugger som kobror
-
Paul Carey är ju helt hopplös. Skapar verkligen ingenting. Trodde mer om honom men börjar på att bli en ruskig flopp
-
Då tycker vi olika.Magnutz skrev: ↑2022-01-23 19:03:16Jag hoppas att vi alltid premierar seniorspelarna före j20-grabbarna. Dels för att det är så det bör vara. Våra seniorspelare ska vara bättre och dels för att de är med A-laget för att lära, inte bära.South_Exil skrev: ↑2022-01-23 18:54:10 Hur många chanser ska Bergfors få?
Och hur många chanser Bergfors ska få så.. så länge som han slier och jobbar i varje byte, vilket han grö, så ska han spela mycket i varje match tills dess att han inte längre spelar hos oss.
Så tycker jag.![]()
De 12 bästa fw ska spela.
6 kreativa i de två översta kedjorna.
Kan sträcka mig att byta plats på Rhett och Bergfors och få en mer 0-0 kedja med Engsundh Carey Bergfors.
Om Lekkerimäki är tillräckligt bra för att lira topp 6 ska han spela.
Lekkerimäki gör ingen nytta ini en fjärde line exempelvis.
Känner precis samma. ”Han kommer snart” har jag tänkt länge. Men så menlös, har ju spagetti i armarna. Fattar inte.Detblir3poäng skrev: ↑2022-01-23 19:05:45 Paul Carey är ju helt hopplös. Skapar verkligen ingenting. Trodde mer om honom men börjar på att bli en ruskig flopp
Ge mig en till Schilling-värvning!
Lekker är ju så mkt svagare i situationer än tex bergfors, så det skulle nog lysa igenom ordentligt om dom bytte platsSouth_Exil skrev: ↑2022-01-23 19:07:30Då tycker vi olika.Magnutz skrev: ↑2022-01-23 19:03:16Jag hoppas att vi alltid premierar seniorspelarna före j20-grabbarna. Dels för att det är så det bör vara. Våra seniorspelare ska vara bättre och dels för att de är med A-laget för att lära, inte bära.South_Exil skrev: ↑2022-01-23 18:54:10 Hur många chanser ska Bergfors få?
Så tycker jag.![]()
De 12 bästa fw ska spela.
6 kreativa i de två översta kedjorna.
Kan sträcka mig att byta plats på Rhett och Bergfors och få en mer 0-0 kedja med Engsundh Carey Bergfors.
Om Lekkerimäki är tillräckligt bra för att lira topp 6 ska han spela.
Lekkerimäki gör ingen nytta ini en fjärde line exempelvis.
Stuuuuuugaaaaaa kuken
Hahahahaha, bra jinx!Dusinator skrev: ↑2022-01-23 19:07:34Känner precis samma. ”Han kommer snart” har jag tänkt länge. Men så menlös, har ju spagetti i armarna. Fattar inte.Detblir3poäng skrev: ↑2022-01-23 19:05:45 Paul Carey är ju helt hopplös. Skapar verkligen ingenting. Trodde mer om honom men börjar på att bli en ruskig flopp
- Harmageddon
Dicken levererar igen!
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."