Att vi torskade mot HV med 8-2 var väl... jag ska inte säga acceptabelt, men åtminståne mer förståeligt. Men mot Brynäs, ett av lagen vi kanske kommer tampas med om placeringar, så var det ännu värre än mot HV.
Uppryckning på lördag - snart slutsålt.
Brynäs IF - Djurgårdens IF, 3/1 2008
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jäkla synd att vi spelar så dåligt när man åkt upp till Gävle å allt, men men. Bryt ihop och kom tbax heter det väl!
Sen klacken, inte fan står man och vrålar under nationalsången. All reklam är inte bra reklam. I övrigt tyckte jag att ni var grymma under i stort sett hela uppförsbacken till slutsignalen!
Och så en fråga till klackfolket, vad tycker ni om att klackarna står på samma kortsida, för mig känns det lite fel, men det kanske blir roligare för er?!

Sen klacken, inte fan står man och vrålar under nationalsången. All reklam är inte bra reklam. I övrigt tyckte jag att ni var grymma under i stort sett hela uppförsbacken till slutsignalen!
Och så en fråga till klackfolket, vad tycker ni om att klackarna står på samma kortsida, för mig känns det lite fel, men det kanske blir roligare för er?!
Sorry Caveman, jag var förtvivlad av lagets likgiltiga insats och såg inte att det var du som skrivit. Bättre lycka idag mot Luleå då...Caveman skrev:Ha HA, du tror väl inte på fullaste allvar att jag menade att dem avgjorde med sitt 7-2 mål. Du måste titta upp lite ibland, ta några djupa andetag...Rocker skrev:Avgjorde dom med sitt 7-2 mål? *skrattar* Det var avgjort redan vid nedsläpp, så här dåligt har jag aldrig sett DIF spela. Total likgiltighet hos alla spelare förutom när Printz surnar till lite och får matchstraff.Caveman skrev:FanFanFan, där avgjorde Brynäs med sitt 7-2 mål. Men jag är glad då vi spelade 1-1 under vår 5 min utvisning..
Edit; Mark kom in i slutet av 2:a.
Tror dessutom domare Rådbjer spelat på denna match. Kan inte påminna mig att jag nånsin sett en 2+5+matchstraff.
Nej, sämre än så här kan det bara inte bli...