Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
2 raka vinster och vi är 9p efter Linköping och ev Malmö, men är ju inte troligt
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Inte alls troligt nej, men får vi in några bra spelare så har vi en mikroskopisk chans.
Avskaffa tre mot tre.
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
...och en tränareMattias_87 skrev: ↑2021-12-28 21:58:47Inte alls troligt nej, men får vi in några bra spelare så har vi en mikroskopisk chans.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22
Varför utsätter ni er ens för den typen av tänkande... Ni vill få upp någon form av hopp antar jag.. Men det är fullständigt glasklart att det här laget kommer få kvala, inte bara sett till tabell-läget, utan hur mycket sämre vi faktiskt är än övriga lag i ligan. Hoppas åtminstone ansvariga förstår detta, och accepterar läget, även om det är svårt, glöm allt jävla bullshit Jocke dillade om och alla topp-placeringar och annat skit. Han är dum i huvudet och en sopa, och det vet vi om. Gäller att försöka ställa om mentalt och reda ut den här situationen nu. Ett kval blir svårt men inte totalt omöjligt, även om jag personligen tror att DIF aldrig någonsin kommer reda ut sånna situationer och all press.Mattias_87 skrev: ↑2021-12-28 21:58:47Inte alls troligt nej, men får vi in några bra spelare så har vi en mikroskopisk chans.
Spela fult
Säsongen 21/22
Vi kommer inte ta in 15 poäng på Malmö. Inte en chans.
Bättre att förbereda sig mentalt för kval tidigt.
Bättre att förbereda sig mentalt för kval tidigt.
-
Detblir3poäng
Säsongen 21/22
Som det ser ut nu så krävs det ett mirakel för att det inte ska bli derby mot gnhet nästa säsong..Detblir3poäng skrev: ↑2021-12-28 22:31:25Nee kval blir det till 99,9 procent, nu kollar man mest ifall dom lyckas få ihop laget till stundande kval tyvär...
Säsongen 21/22
Jag får det till 76-77% nånting. Det är inte "kört" än men vi behöver vinna ett helt gäng på rad för att undvika kval och sedan gå på kindtänderna i slutet.Detblir3poäng skrev: ↑2021-12-28 22:31:25Nee kval blir det till 99,9 procent, nu kollar man mest ifall dom lyckas få ihop laget till stundande kval tyvär...
Sen om vi faktiskt hamnar där så handlar det otroligt mycket om vilka vi eventuellt får möta i ett negativt kval. Timrå eller LHC kan gå men jag tror inte vi tar Brynäs eller Malmö.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
Brynäs blir det ju inte iafPraetori skrev: ↑2021-12-29 00:40:21Jag får det till 76-77% nånting. Det är inte "kört" än men vi behöver vinna ett helt gäng på rad för att undvika kval och sedan gå på kindtänderna i slutet.Detblir3poäng skrev: ↑2021-12-28 22:31:25Nee kval blir det till 99,9 procent, nu kollar man mest ifall dom lyckas få ihop laget till stundande kval tyvär...
Sen om vi faktiskt hamnar där så handlar det otroligt mycket om vilka vi eventuellt får möta i ett negativt kval. Timrå eller LHC kan gå men jag tror inte vi tar Brynäs eller Malmö.
Säsongen 21/22
Har inget effektivt sätt att kolla men gör en kvalificerad gissning och säger att det inte är många lag som kommit tillbaka från två underlägen i samma match mot SAIK denna säsong. Det är ett styrkebesked man inte ska glömma.
Allt som ger detta laget en tro på framtiden är något man ska ta vara på.
- Czerkawski
Säsongen 21/22
Tunga Dicken tillbaka. Mot play-in!
Säsongen 21/22
Dom hade 10 vinster och 1 oavgjord när dom tagit ledningen innan igårcrike skrev: ↑2021-12-29 13:33:16 Har inget effektivt sätt att kolla men gör en kvalificerad gissning och säger att det inte är många lag som kommit tillbaka från två underlägen i samma match mot SAIK denna säsong. Det är ett styrkebesked man inte ska glömma.
Säsongen 21/22
Har flera bekanta som håller på andra lag och många har de senare åren kommenterat att det alltid var "jobbigt" att möta DIF under Robban på grund av grinden. Nu när Skellefte har Robban och implementerat det där så vet man precis hur det känns...#10 skrev: ↑2021-12-29 16:39:14Dom hade 10 vinster och 1 oavgjord när dom tagit ledningen innan igårcrike skrev: ↑2021-12-29 13:33:16 Har inget effektivt sätt att kolla men gör en kvalificerad gissning och säger att det inte är många lag som kommit tillbaka från två underlägen i samma match mot SAIK denna säsong. Det är ett styrkebesked man inte ska glömma.
Starkt ändå att vi kan forcera i tredje men jag tycker nog att Skellefteå blev lite ängsliga efter våra kontringar och tappade därefter mittzon vilket var avgörande för att få till den där tidigare nämnda forceringen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
Det har i alla fall tagit poäng i två senaste matcherna mot de två topplagen. Det är ju positivt och något och bygga vidare på. Vare sig det är för att bygga upp självförtroende inför kval eller ta ikapp de ovanför så kan man bara fortsätta jobba och se hur långt det räcker.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz