Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- Jim Morrison
Deadline för övergångar till KHL var igår så förhoppningsvis öppnas marknaden upp lite nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är jag inte orolig för. Hultström är vuxen och kan dra sina egna slutsatser.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Har inte Tomas Montén kontrakt? Personligen skulle jag hellre se någon som inte har varit i DIF tidigare...MARRUS9010 skrev: ↑2021-12-28 08:07:21 Angående tränaren lär väl inte blir hånberg? Tycker han borde vara klar nu annars.
Jag vetifan men montén efter JVM har fastnat i mitt huvud
Finns det någon källa på montén-ryktet?
Nu vet jag inte hur KG tänker med målvaktssituationen men Magnus Hellberg blev inte plockad av något lag. Han sitter med utgående kontrakt i ett lag som missar slutspel med största sannolikhet.
Nu har inte Mantas varit orsaken till våran bedrövelse men han är inte i närheten av Hellbergs kapacitet.
Drömma kan man alltid göra…
Nu har inte Mantas varit orsaken till våran bedrövelse men han är inte i närheten av Hellbergs kapacitet.
Drömma kan man alltid göra…
-
HCCL skrev: ↑2021-12-28 11:25:23Har inte Tomas Montén kontrakt? Personligen skulle jag hellre se någon som inte har varit i DIF tidigare...MARRUS9010 skrev: ↑2021-12-28 08:07:21 Angående tränaren lär väl inte blir hånberg? Tycker han borde vara klar nu annars.
Jag ber till gud att det varken blir Montén eller Garpenlöv. Men det vore så typiskt Djurgården att gå för någon av dessa två förutsägbara val att man inte ens hade lyft på ögonbrynet.
Kallar du Barry för förutsägbart? Eller idiotin att inte förlänga med Dick eller Hank? Värva okänd bredd som spets? Jocke-förutsägbart möjligtvis, men i övrigt vet jag inte.Momentumet skrev: ↑2021-12-28 13:46:22HCCL skrev: ↑2021-12-28 11:25:23Har inte Tomas Montén kontrakt? Personligen skulle jag hellre se någon som inte har varit i DIF tidigare...MARRUS9010 skrev: ↑2021-12-28 08:07:21 Angående tränaren lär väl inte blir hånberg? Tycker han borde vara klar nu annars.
Jag ber till gud att det varken blir Montén eller Garpenlöv. Men det vore så typiskt Djurgården att gå för någon av dessa två förutsägbara val att man inte ens hade lyft på ögonbrynet.
Garrisson gör comeback i stanleys farmarlag
Montèn som tränare och Garpenlöv som sportchef hade jag inte tackat nej till.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Montén skickade ner lag från SHL till HA två år i rad. Först oss, sedan Timrå. Han har aldrig vunnit någonting. Garpenlöv som tränare är lika usel. Hur rekryteringarna till landslagen går till kan man undra över.
Ska vi köra någon gammal DIF-räv tar jag hellre Boustedt, även om hans resultat inte heller är imponerande. Han lär dock vara revanschsugen efter all skit på förbundet.
Ska vi köra någon gammal DIF-räv tar jag hellre Boustedt, även om hans resultat inte heller är imponerande. Han lär dock vara revanschsugen efter all skit på förbundet.
Två hela kedjor med spelare som just nu håller allsvensk klass. Det kan inte gå. Det ska inte gå.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det har inte gått.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Tack för allt och inget Jocken MP in disguise
Nu har KG gjort sig av med problembarnen Holland och Videll, vilket varit bra. Behovet av nya spelare och tränare är dock akut. Du kan inte använda tålamodskortet länge till.
-
Intervjun med KG i periodpausen ingav ju inget större hopp. Man letar förstärkning till ledarstaben, men kanske inte en uttalad huvudtränare....
Ingen står på kö för att komma till Djurgården. När sen Pelle Hånberg o Dick anmäler sitt intresse för att hjälp laget så andas karln inte ett ord om det.

Ingen står på kö för att komma till Djurgården. När sen Pelle Hånberg o Dick anmäler sitt intresse för att hjälp laget så andas karln inte ett ord om det.