Ja men vi kommer som sagt inte få något gratis.
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Växjö 9/12
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är ju helt orimligt att Harnebring, världens mest lättkränkta domare, gissar sig till en hög klubba med typ en minut kvar. Fast han gissade kanske inte, utan ogillar DIF helt enkelt. Patetiskt!
Stoppa Harnebrings jäkla vansinne i SHL.
Den zebran är avlönad på annat håll!
Hoppas D.O. blir överkörd av en buss nästa gång vederbörande går över en korsning!
Den zebran är avlönad på annat håll!
Hoppas D.O. blir överkörd av en buss nästa gång vederbörande går över en korsning!
Missade incidenten med en ev. domarjävel-tavla
Dock ett rejält steg framåt idag, för att använda ett slitet uttryck. Bra för truppen att få lite mer klarhet.
Dock ett rejält steg framåt idag, för att använda ett slitet uttryck. Bra för truppen att få lite mer klarhet.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
När en match går in i slutskedet ska inga chansartade 2or tas. Det ska inte avgöras så och det måste domarväsendet förstå. Låt det bli kamp. Inte kramp!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bäst att jag nte Strandberg säger sanningen till Harnebring. Då är han avstängd nästa gång.
- Jim Morrison
Det vill sig inte helt enkelt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag hade god lust att föreslå något riktigt jävligt ang domaren, men håller mig. Det får inte gå till så.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2021-12-09 21:23:27, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Som sagt, jag ser fram emot när de där experterna aka wikegård går loss rättmätigt lika hårt mot SHL’s zebror oå samma sätt som han gick loss på DIF’s organisation och FBK’s Pennerborn i sitt Instagraminlägg. Dags att ta bladet från mun nu, nu får det faan vara nog på den här domarnivån!!
Stolt, men aldrig nöjd
Blir 1 poäng istället för tre. Tack för det.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jaja. Vi släppte iaf inte in mer än 2 mål.
Nu njuter idioterna i randigt
Nån har ju lackat ur på honom tidigare med tanke på att en framtand saknas… jävla idiot