Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Per Kenttä i studion på cmore ikväll:
”Jag lägger mig i väldigt mycket i spelet. Det är minst lika viktig del i mitt arbete som att värva rätt spelare.”
Jag vet att Saik också kör stenhårt på sin spelidé.
Avd. Allt är inte svart eller vitt.
Nu kan ju ingen gnälla eller skylla på Jocke mer. Skönt.
Finns ett par människor i DIF som nu måste titta sig själva mer noga i spegeln framöver. Till att börja med alla professionella spelare.
”Jag lägger mig i väldigt mycket i spelet. Det är minst lika viktig del i mitt arbete som att värva rätt spelare.”
Jag vet att Saik också kör stenhårt på sin spelidé.
Avd. Allt är inte svart eller vitt.
Nu kan ju ingen gnälla eller skylla på Jocke mer. Skönt.
Finns ett par människor i DIF som nu måste titta sig själva mer noga i spegeln framöver. Till att börja med alla professionella spelare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra av Jocke att kliva av. Tror det blev för stort motstånd o tiden hann till slut ikapp. Känns ändå som det behövs byta ut fler än Jocke. Men nu mitt i säsongen får man rädda det som räddas kan. Laget får nu börja bevisa att de är professionella och kan spela flera nivåer bättre än som hittills visats på isen. Är sedan galet viktigt o få tillbaka publiken till Hovet för att undvika ett ekonomiskt kaos.
Blev så klart omöjligt för Jocke att stanna kvar. Känns ändå vemodigt kan jag tycka. På pappret tycker jag att han fått ihop ett ok, men totalt underpresterande, lag denna säsong. Med facit i hand är det dock katastrof att sitta med Carey och Holland istället för Tima och Åberg. Videll-soppan är osmaklig och vi lär aldrig få reda på de exakta omständigheterna. Som det utvecklat sig hoppas jag att även Videll lämnar.
Jag ser gärna att man fortsätter rensa rejält och gör en ordentlig nystart istället. Det är dags att byta ut styrelse osv också.
Tobias bör gå också. Rak kopia på Jockes mummel och floskler.
- Lee Harvey Oswald
Precis så
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
För förändringar i styrelse krävs medlemskraft. Bli medlemmar nu, i god tid eftersom det krävs att man varit medlem i 6 månader för att kunna rösta bort styrelsen, t ex.
Sitt inte och sura - bli medlem och agera.
--> https://medlem.difhockey.se/betala
Sitt inte och sura - bli medlem och agera.
--> https://medlem.difhockey.se/betala
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Äntligen! Värva en riktig sportchef och huvudtränare nu tack. Även styrelsen bör lämna som låtit denna fars pågå i sju år. Vi borde aldrig hamnat här från början.
Avgå Jocke.
-
Glasklart att inte endast Jocke skall få ta all skit utan hela styrelsen är ansvarig för denna resa till katastrof..tvek till att Tobias stannar !! Mycket tveksam t o m !!
När det gäller spelarna så är det upp till bevis nu...
Intressant och lite oroligt inför hur många spelare som "frisknar till" nu...!?
När det gäller spelarna så är det upp till bevis nu...
Intressant och lite oroligt inför hur många spelare som "frisknar till" nu...!?