Missförstå mig inte - att intresset är under nollgradigt innebär inte att man inte bemödar sig bevittna debaclet.Praetori skrev: ↑2021-12-08 14:22:08Jag kommer i vanlig ordning titta på matchen. Varje match är lite vinna eller försvinna just nu.förevigtdjurgården skrev: ↑2021-12-08 13:32:20 Intressenivån når upp i samma siffra som antalet poäng vi kommer få med oss härifrån. 0.
SHL 21/22: Djurgårdens IF - Växjö 9/12
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
25/4-2025
Hockey handlar väldigt mycket om uppoffringar för laget, lagkänslan i Djurgården i Dec 2022 känns skitdåligt även för en utomstående.
Skulle faktiskt bli väldigt förvånad om DIF ens lyckas ta 1 poäng, det är samma lag och ledare som i början av säsongen (minus Barry).
Skulle faktiskt bli väldigt förvånad om DIF ens lyckas ta 1 poäng, det är samma lag och ledare som i början av säsongen (minus Barry).
Ja jag förstod det. Man sitter ju och plågar sig själv.förevigtdjurgården skrev: ↑2021-12-08 14:43:41Missförstå mig inte - att intresset är under nollgradigt innebär inte att man inte bemödar sig bevittna debaclet.Praetori skrev: ↑2021-12-08 14:22:08Jag kommer i vanlig ordning titta på matchen. Varje match är lite vinna eller försvinna just nu.förevigtdjurgården skrev: ↑2021-12-08 13:32:20 Intressenivån når upp i samma siffra som antalet poäng vi kommer få med oss härifrån. 0.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det enda som kan vara positivt är att Videll-komedin nu är ett avslutat kapitel. Kan ge lite klarhet till gruppen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hoppas nästan på att omikron, den nya virusvarianten av SARS-CoV-2, stoppar publikrusningen till torsdagens hemmamatch och resterande säsong.förevigtdjurgården skrev: ↑2021-12-08 13:32:20 Intressenivån når upp i samma siffra som antalet poäng vi kommer få med oss härifrån. 0.
Syltryggarna verkar trivas bäst med glest besökta läktare.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Harmageddon
Den dagen vi når publiksiffran 666 då kommer jag gömma mig under täcket och släcka lampan.Per-Allan skrev: ↑2021-12-08 18:45:44Hoppas nästan på att omikron, den nya virusvarianten av SARS-CoV-2, stoppar publikrusningen till torsdagens hemmamatch och resterande säsong.förevigtdjurgården skrev: ↑2021-12-08 13:32:20 Intressenivån når upp i samma siffra som antalet poäng vi kommer få med oss härifrån. 0.
Syltryggarna verkar trivas bäst med glest besökta läktare.
Känns som man tjatar när man säger att kommande möte är viktigt då det känts så varje match hittills under säsongen. Så jag säger såhär inför morgondagens möte:
blablabla…jaaaa…domarjävel….nej….avgå..gonatt
Annars är jag väldigt optimistisk på en solklar…
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt rätt att man verkar sära på Sörensen och Fimpen jr.
Avskaffa tre mot tre.
Tävling: Gissa publiksiffran. Vinnaren får en dag med Jocke på kontoret.
3189
Och tyvärr vann Malmö mot Örebro i kväll, räddningsplankorna plockar poäng efter poäng.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Harmageddon
Nu ändrades förutsättningarna ganska rejält inför mötet så det ska bli otroligt spännande vilken reaktion detta har på laget. Någon form av reaktion måste vi se imorgon
Frågan är om publiken hinner mobilisera efter denna nyhet, ca 22 timmar innan match.
Frågan är om publiken hinner mobilisera efter denna nyhet, ca 22 timmar innan match.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Ger du Djurgårdsfamiljen ett par timmar så kan de skotta fram ett kollapsat lufttält på Östermalms IP eller, om det krävs, rulla ut Globen på Nynäsvägen.Harmageddon skrev: ↑2021-12-08 22:22:25 Nu ändrades förutsättningarna ganska rejält inför mötet så det ska bli otroligt spännande vilken reaktion detta har på laget. Någon form av reaktion måste vi se imorgon
Att fylla Hovet efter senaste tidens fadäser tror jag dock ligger utanför vår förmåga tyvärr. Men jag blir gärna motbevisad.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ska bli skönt med vinst och tre friska poäng imorgon, nu får truppen leverera annars ryker dom oxå! No more excuses...