Säsongen 21/22
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Hur ska gruppen prestera bättre efter allt detta? Vi kommer åka ur så jävla hårt.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 21/22
Som tur är så är kvalet i april, det kan hända en hel del innan dess.Mattias_87 skrev: ↑2021-12-06 20:14:49 Hur ska gruppen prestera bättre efter allt detta? Vi kommer åka ur så jävla hårt.
Poängmässigt är vi för långt efter, men om rätt personer lämnar/kommer in så handlar det om att acceptera läget, att alla kör en själslig reset och ställer frågan till sig själv, -vad kan jag bidra med?....för att sedan komma samman som en grupp.....och vinna 4 av 7
Troligt scenario? njäeee, inte särskilt.
Men om vi dör redan nu i december, då kan vi kanske återuppstå i april

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 21/22

Vaddå äntligen?! Vad är det som är äntligen?!
Alltså kommunikationsavdelningen måste ju fått en kollektiv stroke. De tror att solen skiner när det i själva verket är helvetets eldar som bränns.
Sluta med kryptiska förskole-ledtrådar och säg vad fan som åsyftas. VAKNA!
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Säsongen 21/22
Jultröjan. Fingret på pulsen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:31:42
Alltså kommunikationsavdelningen måste ju fått en kollektiv stroke. De tror att solen skiner när det i själva verket är helvetets eldar som bränns.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 21/22
En röd matchtröja?
-
Säsongen 21/22
Herregud vilken röra
- DIF_Soldier
Säsongen 21/22
.Va? Du driver? Säg att du driver?Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 20:36:59Jultröjan. Fingret på pulsen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:31:42

Här står hela föreningens anseende på gravens kant. Men personligen har det inte rört mig. Det som har fyllt mitt sinne, som jag inte kunnat sluta tänka på på hela dagen är nÄr kOmmer JUltröjAN?
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2021-12-06 20:50:38, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Säsongen 21/22
Jag har funderat på medias drive med mot17 fast det gick åt helvete rätt så omgående. Det känns tondövt nu. Om det ska bli nån Djuuultröja behövs korten-på-bordet-insats och ett ärligt omtag där inte babbelsnackare tillåts pladdra utan en person som levererar med ärlighet utan en massa snicksnack.Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 20:36:59Jultröjan. Fingret på pulsen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:31:42
Innan läget nollställts är inget "äntligen".
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Säsongen 21/22
Den hånfullheten man kände mot Brynäs och Hv smakar dåligt just nu.AlltidoavsettDIF skrev: ↑2021-12-06 19:57:38 Det här haveriet till förening är lika rutten som fotbollen för 10 år sedan, hur som vill jag se en ommöblering på varenda jävla post i hela förening efter säsongen. Man satt och skrattade åt Brynäs ifjol, det fick man ju igen nu. Fyfan.
Säsongen 21/22
Rött för blodet genom ? och venDIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:45:41.Va? Du driver? Säg att du driver?Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 20:36:59Jultröjan. Fingret på pulsen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:31:42
Sluta med kryptiska förskole-ledtrådar och säg vad fan som åsyftas. VAKNA!![]()
Här står hela föreningens anseende på gravens kant. Men personligen har det inte rört mig. Det som har fyllt mitt sinne, som jag inte kunnat sluta tänka på på hela dagen är nÄr kOmmer JUltröjAN?

Någon måste besitta en enormt sjuk humor, väck mig när denna sjuka parodi är över, har alltid hatat kalle anka humor där det aldrig slutar bra.
- DIF_Soldier
Säsongen 21/22
Jag är fan helt jävla skakad i grunden... Paff.
Jag har gått runt här hemma nu och sagt "Jultröja
" högt för mig själv. Vad ÄR det här.
Jultröja? Vad är det för TOTAL dåre som styr soc med? Lägg in vederbörande akut på psyket och frånta denne all form av access till internet.
Det är ju en rentav farlig människa som man gett tillgång till DIFs login. JULTRÖJA?!
Jag har gått runt här hemma nu och sagt "Jultröja

Jultröja? Vad är det för TOTAL dåre som styr soc med? Lägg in vederbörande akut på psyket och frånta denne all form av access till internet.
Det är ju en rentav farlig människa som man gett tillgång till DIFs login. JULTRÖJA?!
Säg den glädje som varar
Säsongen 21/22
De menar fotbollsDIF. Vi har ju säkrat europaspel och det är ju värt en jultröja. Vi som hänger mer på hockeysidan för nöja oss med en jultischa alternativt en våt filt.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 21:00:13 Jag är fan helt jävla skakad i grunden... Paff.
Jag har gått runt här hemma nu och sagt "Jultröja" högt för mig själv. Vad ÄR det här.
- DIF_Soldier
Säsongen 21/22
Inlägget har #DIFHockey, så det rör hockeyn. Jag kollade. Gnuggade ögonen, trodde inte vad jag såg.Magnutz skrev: ↑2021-12-06 21:08:14De menar fotbollsDIF. Vi har ju säkrat europaspel och det är ju värt en jultröja. Vi som hänger mer på hockeysidan för nöja oss med en jultischa alternativt en våt filt.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 21:00:13 Jag är fan helt jävla skakad i grunden... Paff.
Jag har gått runt här hemma nu och sagt "Jultröja" högt för mig själv. Vad ÄR det här.
Men hur fan kan man skriva "äntligen" efter idag? Det är ju helt jävla sinnesförvirrat

Jag måste... fan sova. Supa ned mig, göra nåt. Hjärnblödningen är hotande nära. Jultröja?!
Säg den glädje som varar
Säsongen 21/22
Ah.. missade taggen... Ja, att inte rensa luften först utan försöka suga pengar ur leden först är sinnesförvirrat.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 21:10:31Inlägget har #DIFHockey, så det rör hockeyn. Jag kollade. Gnuggade ögonen, trodde inte vad jag såg.Magnutz skrev: ↑2021-12-06 21:08:14De menar fotbollsDIF. Vi har ju säkrat europaspel och det är ju värt en jultröja. Vi som hänger mer på hockeysidan för nöja oss med en jultischa alternativt en våt filt.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 21:00:13 Jag är fan helt jävla skakad i grunden... Paff.
Men hur fan kan man skriva "äntligen" efter idag? Det är ju helt jävla sinnesförvirrat![]()
Jag hade inte fått något inbet.kort från DIF Hockey - har nog inte fått det på något år - och hade missat att ordna medlemsskapet. Det är ordnat men mer pengar än så har jag inte mage att lägga ner just nu då jag inte känner igen mitt DIF.
Man gör sig av med allt hjärta vi har i klubben, pinkar på KG (degarderar honom från vice VD till.. vad det nu är) och rekryterar fullständigt vilse. Samtidigt ska vi köpa merch. Varför? För att se fina ut när Holland skämmer ut skölden? För att reppa DIF när Allsvenskans bäste back skämmer ut skölden? För att ... äh.
Nä. Fingertopparna är nedfilade.
Säsongen 21/22
Vi sätter skräck i Timrå inför kvalet med den härliga julstämningen som råder i DIF hockey, vad har Åberg att sätta emot Jultomten? Dagens schema: Kl 16 rådbråkning av spelare på hemsidan, kl 20 julmys på twitter!DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:45:41.Va? Du driver? Säg att du driver?Jim Morrison skrev: ↑2021-12-06 20:36:59Jultröjan. Fingret på pulsen.DIF_Soldier skrev: ↑2021-12-06 20:31:42
Sluta med kryptiska förskole-ledtrådar och säg vad fan som åsyftas. VAKNA!![]()