Vi får väl vänta och se om det blir så den femte januari....Christer skrev:Kanske är en dålig idé men jag satt och kollade på filmen från storsatsningen mot färjestad. Och när det var nationalsången hördes ju klacken mer än tjejen som sjöng. Vore det inte då bättre om klacken sjöng den själva. Typ att speakern säger:
"-Då så flickor och pojkar får jag be er ställa er upp för den svenska nationalsången, idag framförd av Järnkaminerna"
Är det en dålig idé???
Annars kanske man skulle maila och säga åt dom att speakern säger så.
Bara en undran.
--> 2723 klackbiljetter, störst i världen? <--
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Nationalsången
- Andy
Riktigt bra idéChrister skrev:Kanske är en dålig idé men jag satt och kollade på filmen från storsatsningen mot färjestad. Och när det var nationalsången hördes ju klacken mer än tjejen som sjöng. Vore det inte då bättre om klacken sjöng den själva. Typ att speakern säger:
"-Då så flickor och pojkar får jag be er ställa er upp för den svenska nationalsången, idag framförd av Järnkaminerna"
Är det en dålig idé???
Bara en undran.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Nu börjar det bli läskigt! 2723 klackbiljetter kommer det bli istället för 2639, kommer taket falla? Det här kommer fan gå till världshistorien 
EDIT: 1068 biljetter sålda nu, förra året var det sålt 1011 biljetter på julafton...
25 hjältar på isen, hur många på läktarn?
SVAR: 8091 (?)

EDIT: 1068 biljetter sålda nu, förra året var det sålt 1011 biljetter på julafton...
25 hjältar på isen, hur många på läktarn?
SVAR: 8091 (?)
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
Enligt rykten så också fallet. Klacken ska sjunga nationalsången. Hörde det från någon som var insatt i DIF.Christer skrev:Kanske är en dålig idé men jag satt och kollade på filmen från storsatsningen mot färjestad. Och när det var nationalsången hördes ju klacken mer än tjejen som sjöng. Vore det inte då bättre om klacken sjöng den själva. Typ att speakern säger:
Är det en dålig idé???
Bara en undran.
-
Som sagt, vänta och se. Hört om en grej som kommer rocka!Antie skrev:Enligt rykten så också fallet. Klacken ska sjunga nationalsången. Hörde det från någon som var insatt i DIF.Christer skrev:Kanske är en dålig idé men jag satt och kollade på filmen från storsatsningen mot färjestad. Och när det var nationalsången hördes ju klacken mer än tjejen som sjöng. Vore det inte då bättre om klacken sjöng den själva. Typ att speakern säger:
Är det en dålig idé???
Bara en undran.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
-
Jag vi har fått ytterligare biljetter, rättare sagt så har vi nu fått tillgång till 2723 klack biljetter. Så detta kommer skrivas in i de flesta historieböcker.Jockmaniac skrev:Vadå 1068? Just nu 1159 såldaBiljetterna går åt som smör i solsken. Kom igen pallra er till Hovet nu. INGEN vill missa denna fest. Men vadå, har vi blivit tilldelade ytterligare biljetter???
Besök julmarknaden och köp biljett omgående!
-
fritt i klacken;)Jockmaniac skrev:Just nu 1210 klackbiljetter sålda. Det blev A19 för mig och min brorsa men som jag förstått det så kan man röra sig fritt i klacken, eller? Bara 8091 åskådare räknas i den här matchen. Så kom igen nu, skaffa biljett SNARAST.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
-
Jag tycker det är konstigt att inte canal+ har det här som huvudmatch, ekvationen [Världens genom tiderna störstaste klack i hockey-->drag på läktarn-->många mål?--> bra val av huvudmatch = Canal+ lägger matchen till ppv:(
Grrr
Grrr

FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
Har aldrig fattat vad alla kanaler gördif rules skrev:Jag tycker det är konstigt att inte canal+ har det här som huvudmatch, ekvationen [Världens genom tiderna störstaste klack i hockey-->drag på läktarn-->många mål?--> bra val av huvudmatch = Canal+ lägger matchen till ppv:(
Grrr

Antagligen lägger dom den där för att den e så stor att folk kanske tom betalar för att se den på TV