Nääe med den taktiken så fick vi inte ens upp pucken i offensiva zonen.Harmageddon skrev: ↑2021-12-04 18:54:32 Robban/Musse framstod som genier efter att följt DIFs PP senaste matcherna. Helt bedrövligt och katastrof
SHL 21/22: Brynäs - Djurgårdens IF 4/12
Ursäkta Falk/Aaro, ni kan inte göra mer med detta lag, ta Jocke med er på tåget
Tidigare säsonger har ju folk påpekat att i matcher där Hank är DIFs snabbaste spelare så vet man att något är galet. Nu kan man istället använda Bergfors som den värdemätaren.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Harmageddon
Men vi lyckades iaf göra mål…då o då.Frankie skrev: ↑2021-12-04 18:55:54Nääe med den taktiken så fick vi inte ens upp pucken i offensiva zonen.Harmageddon skrev: ↑2021-12-04 18:54:32 Robban/Musse framstod som genier efter att följt DIFs PP senaste matcherna. Helt bedrövligt och katastrof
Nu händer det ingenting alls
Hahah DIF har noll skott på mål i andra och Brynäs tar TO.
Snacka om en annan kravbild där
Edit. Okej då, det var 1
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vet inte om jag inbillar mej men hade inte Barry
Ordning på. PP och Box P. ?
Tyckte att han var riktigt aktiv i särskilt Box Har jag fel ?
Ordning på. PP och Box P. ?
Tyckte att han var riktigt aktiv i särskilt Box Har jag fel ?
The DIF ONE
Det såg kung ut i båda formerna under inledningen ja.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bryt mönster Rhett, bryt inåt ist för att skjuta i magen
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Men för h-e - de KAN inte göra mål 
Det jag lider mest av är konstigt nog inte tabellplaceringen, det är att det blivit så sjukt TRÅKIGT att kolla på oss spela... Ingen fart, inga bra passningar, inga smarta "plays", ingen jävla-anamma, ingen puck kontroll (pucken studsar som en studsboll på våra klubbor) osv.
Känner inte igen mitt lag, alls!
Känner inte igen mitt lag, alls!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nej men får vi in en balja kan det ändra hela matchbilden.
Nä, varenda dropp hår fel oxåcaptcash skrev: ↑2021-12-04 19:05:20 Det jag lider mest av är konstigt nog inte tabellplaceringen, det är att det blivit så sjukt TRÅKIGT att kolla på oss spela... Ingen fart, inga bra passningar, inga smarta "plays", ingen jävla-anamma, ingen puck kontroll (pucken studsar som en studsboll på våra klubbor) osv.
Känner inte igen mitt lag, alls!![]()
Det enda som gjort mig glad på senaste är Ingmans tacklingar.captcash skrev: ↑2021-12-04 19:05:20 Det jag lider mest av är konstigt nog inte tabellplaceringen, det är att det blivit så sjukt TRÅKIGT att kolla på oss spela... Ingen fart, inga bra passningar, inga smarta "plays", ingen jävla-anamma, ingen puck kontroll (pucken studsar som en studsboll på våra klubbor) osv.
Känner inte igen mitt lag, alls!![]()
- Harmageddon
Tredje matchen i rad där man ser physical abuse mot domaren.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."