STINGRAY71 skrev: ↑2021-12-02 21:41:20 Varför i hela friden lägger du dig inte platt Jocke !? Det är du som är ansvarig tillsammans med styrelsen för detta katastrof bygge med undermåliga spelare och ett chefsskap som mer och mer ger bevis för att det inte står rätt till i föreningen och kommer göra det svårt att rekrytera spelare till Dif lång tid framöver...
Du är inte rätt person utan drar oss bara längre ner i skiten...
Du kan inte kränga bort dina spelar floppar för dom äger inget värde längre..och vem vill spela för oss även om du skulle ha pengarna !? bara legoknektar utan hjärta för Dif och då kommer det bli lika illa i Hockey allsvenskan för oss nästa säsong !
Men nu ska Han som misslyckats att bygga lag va med och coacha också, underbart, kommer nog att sluta med att jocke står ensam i båset. Nästan samma klass och kompentens på Jocke som svenska politiker. Jag gör det Jocke borde göra ger upp nu efter följt laget varje match sedan 1981 lämnar min plats till förfogade till en ny hungrig supporter som kan ta över och lägga massa pengar och få problem med högt blodtryck.
Tittar in om 10 matcher och ser om mitt tillbaka dragande gett effekt, lycka till ni som orkar bye bye