Vilken blir säsongens bäste spelare i Djurgården??
-
Vilken blir säsongens bäste spelare i Djurgården??
Ja, vilken kommer att bli vald till säsongens spelare tror du? 

-
Tycker det finns många som levererat i år. Fast lite i skymundan.blocco skrev:Ossi Väänänen, helt klart lagets bästa spelare. Finns ingen andledning att välja någon annan.
Även om dom kanske inte blir "årets spelare" så vill jag ge cred för enormt viktiga insatser av t ex Fimpen och Niklas Danielsson. Särskilt Fimpen har gjort flera direkt matchavgörande insatser och Niklas har scorat långt mer än iallafall jag förväntat mig.
Men, visst, Daniel Larsson ska nog ha titeln.
-
- Säsongskort: Ja
Det finns ju hittills flera att kreditera, vill ej plocka ut en enskild. Lyfter istället fram följande:
Danielsson - riktigt kul utveckling och visar sig vara en superb målskytt!
Larsson - en levande vägg, som jag verkligen hoppas vi får se många år framöver i DIF......
Axelsson - fortfarande ung och orutinerad, ojämn, men visar ju upp en grymt fin teknik när han är på humör!
Engvist - fortsätter utvecklas, har periodvis spelat mycket bra iår. Kan bli en riktigt bra center framöver. Det faller på hans lott att ta över Falkens centerposition när han pensionerar sig.
Ossi - ett tvåbent betongblock med griller.
Ronnie P - jag tycker han gjort det jävligt bra, ser förvånansvärt pigg ut, och har spelat stabilt därbak, precis som vi är vana vid.
Fimpen - !!!!
Danielsson - riktigt kul utveckling och visar sig vara en superb målskytt!
Larsson - en levande vägg, som jag verkligen hoppas vi får se många år framöver i DIF......
Axelsson - fortfarande ung och orutinerad, ojämn, men visar ju upp en grymt fin teknik när han är på humör!
Engvist - fortsätter utvecklas, har periodvis spelat mycket bra iår. Kan bli en riktigt bra center framöver. Det faller på hans lott att ta över Falkens centerposition när han pensionerar sig.
Ossi - ett tvåbent betongblock med griller.
Ronnie P - jag tycker han gjort det jävligt bra, ser förvånansvärt pigg ut, och har spelat stabilt därbak, precis som vi är vana vid.
Fimpen - !!!!
-
Tycker att det är Daniel Larsson och Ossi Väänänen det är dom som har sett till att inte målen släppts in.
jag kan naturligtvis inte säga att dom har gjort det själva men jag tycker att Daniel Larsson är den som har blommat ut mest i hela ES iår.
Ossi har kommit in senare på säsongen och har redan visat att han lyckats få hjärta för klubben.
tacklingarna, skottet och tryggheten säger det mesta!
jag kan naturligtvis inte säga att dom har gjort det själva men jag tycker att Daniel Larsson är den som har blommat ut mest i hela ES iår.
Ossi har kommit in senare på säsongen och har redan visat att han lyckats få hjärta för klubben.
tacklingarna, skottet och tryggheten säger det mesta!
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-